31 Mart 2014 Pazartesi

Film Kuşağı Part 4 : Animasyon Film Önerileri


Animasyonların en güzel yanı da bir filmden öte kendinizi bir seyirci olarak kurgunun içinde bulabilmeniz, yanı sıra fazla "kafayı yormadan" tadını çıkarabilmeniz...Listede verdiğim filmler hakkında konu-yorum ikilisinin üzerinde fazla durmadım şayet; izleme niyetiyle konuyu her yerden araştırabileceğiniz gibi, yorum da izledikten sonra kafanızda şekillenecek; bir yerde benim yorumlarımın da anlamı kalmamış olacak:) Böylelikle kendimi yeterince ezdikten sonra; an itibariyle almış olduğum karar neticesinde her film için sadece bir cümle kurmaya niyet etmiş oldum.

ASLAN KRAL: Çocukluğumun efsanesi; animasyonlara müptela oluşumun yegane sebebi, ölmeden izlenmesi gereken...Hakuna Matata!

ICE AGE: Her seri ayrı bir tat, ayrı bir macera; buzun hikayesi ;)

RANGO: Daha önce hiç kimse bu kadar cesur olmamıştı...

RATATOUİLLE: Lezzet ustası faremiz

UP: Gerçeğe ve hayallere gökyüzünden bakmak; duygu dolu bir hikaye


MARY AND MAX: Yalnızlığın paylaşılmış hali.

THE SIMPSONS: Bir efsane; hiçbir sezonunu kaçırmadığım bir aile durum komedisinin seyri film keyfi

ÖLÜ GELİN: Aşkının peşini bırakmayan hem deli hem ölü kız;)


Ve elbette ismini de anmadan geçemeyeceğim; Kayıp Balık Nemo, Ejdarhanı Nasıl Eğitirsin, Wall-E, Çılgın Hırsızlar, Köfte Yağmuru...

Ezber arşivimden ilk aklıma gelenleri böyle sıraladım; şimdilik bunlarla başlayabilirsiniz; elbet de beğenerek izlediğim animasyon filmler arasından listeme eklemeyi unuttuklarım var mı diye kaygısını duymuyor değilim...
Mutlu kalın; hoşça kalın...

1 yorum:

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...