19 Haziran 2014 Perşembe

Ben Geldim Bumerang!

Merhaba

Blog hakkında paylaşmak istediğim bir post'la daha karşınızdayım; yeni bir maceraya atılmış bulunmaktayım. 

Neyse; yeni maceramın adı Hürriyet Bumerang.Aslında geç kaldığım ya da ertelemeyi tercih ettiğim bir macera mı o konuda yorum yapma lüksünü vermiyorum kendime.Gel gelelim; bugün bu maceraya tam anlamıyla atılmış bulunmaktayım.

Bumerang üyeliği için başvuru yaptım ve şükürler olsun ki Platin olarak en babasından kabul gördüm:) Yaşasın kötülük! İlk yazım da yayına girdi.

Artık blogla paralel olarak Bumerang'da BEN DE VARIM! Yazılarıma Yazarkafe'de de yer vermeyi düşünüyorum.

Umarım blogumun sesini daha çok duyurma imkanı ederim.Tüm amacım da bu zaten...

BANA ŞANS DİLEYİN!
AY HADİ İNŞALLAH...

5 yorum:

  1. Ama yeaaaa ben niye altınla başladım :D
    Şaka tabiki çok sevindim canım benim hayırlı olsun ben hala o olayı çözememiş olmakla beraber üye oldum :)
    Ne demeye oldun deme bende bilmiyorum :))
    Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
  2. Hep destek tam destek (:
    Hayırlı olsun umarım her şey istediğin gibi olur :*

    YanıtlaSil
  3. Bol şans pembişiimmm :)

    YanıtlaSil
  4. son ütücü iyiymiş:) dünden beri yorum atmaya çalışıyom sana ben yaaa, internet takıldı , şarj bitti vs vs vs :( ama şanslıyım çok güzel bir habere yorum atıyorum yuppiii !! Yazarkafe yazarı oldun ha tebrik tebrik koskocamaaaann ve bol şanslaaar;) Seninle gurur duyuyoruz deli blogger hihihi sevgiler <3

    YanıtlaSil
  5. blogumu ilk açtığım zamanlar bende hevesle katılmıştım. Sonra neden bilmiyorum aşırı soğudum belki de her blog sayfasında yazar kafe üyesi bumerang üyesi logolarını gördüğümdendir. Belki bi ara tekrar katılırım. Sayfa tasarımınızın yanı sıra blog yazılarınız da oldukça başarılı ve güzel bir anlatım var. Umarım iyi yerlere gelir blogunuz.

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...