14 Haziran 2014 Cumartesi

Mehmet Aydın Bıttım Sabunu Tecrübem

Başım dertte!

Ama öyle mecazi anlamda falan da değil; gerçek anlamda "başım dertte".

İnternette saç bakım ürünleri adı altında ufak bir araştırma sonucunda karşınıza ilk etapta; Head&Shoulders; akabinde de yüzde yüz doğal olmasının yanı sıra; saçlar için de kökünden ucuna kadar aklınıza gelip gelebilecek her türlü derde deva olduğu vaad edilen hatta ve hatta sivilce,sebum oluşumuna neden olan faktörleri ortadan kaldırdığı iddia edilen bir sabun olan "bıttım sabunu" karşınıza çıkıyor.

Şimdi gelelim saçımın nasıl böyle evrim geçirdiğine!

Elidor'un kalitesinin iyice yerin dibine battığını gözlemledikten sonra; ben de saçımı ne ile yıkamam gerektiğine dair araştırmacı gazeteci kişiliğimi devreye soktum ve bıttım sabununu keşfettim derken; kendime markası Mehmet Aydın Bıttım Sabunu edindim.
Neyse TıkTık; ben bunu aldım bir güzel kullandım; ilk kullanımımdan sonra adı üstünde "sabun" olduğunu düşünerek daha banyodan çıkar çıkmaz saçımı KAZIK gibi etmesine aldırış etmeden;ertesi gün pazartesi sendromumla birlikte işe gittim.Bilgisayar başında çalıştığımdan; sürekli saçımla oynayanlardanım.Allah'tan ki öyleymişim; bir de ne farkettim dersiniz? Saçlarımın dipleri tutam tutam birbirine yapışmış; sanki on gün yıkanmamış edasıyla başımda bir ağırlık olmuşken; saç uçlarımsa kuruluktan tiftik tiftik krepe yapılmış gibi...

Peki akıllandım mı; asla...Tekrar internetten bir araştırmaya koyuldum ve ilk kullanımların bu tarz sorunlar doğurabileceği, düzenli kullanımınsa cenneti vaad ettiği zırvalıklarına bir güzel inandım.Safım ben ya saf. HATTA O KADAR SAFIM Kİ; %100 DOĞAL BITTIM SABUNUNDAN DAHA SAFIM!

Sonuç olarak; bugünlere kadar geldik sevgili dostlarım.Bugün; 14.06.2014 günü tarih sayfalarına saçlarımın bu haliyle geçmiştir! Elveda bıttım sabunu...Yaşasın şampuanlar, saç kremleri, saç tonikleri, bakım maskeleri, serumlar!

P.S: Yiğidi öldürdükten sonra hakkını verme zamanına gelince; sivilce ve sebum oluşumunu engellediğine, hatta ve hatta cildi bebek yaptığına inancım sonsuz..Denendi onaylandı, kullanmaya devam...
Yazının tamamını okumaya üşenen tembeller için; yazarın sizler için beyan ettiği şükela özeti;

Bıttım sabunun saç için değil, yüz içindir...

Sevgilerimle...

9 yorum:

  1. Pembişiiim kıyamam sana. Ya bu bitkisel ürünler hep bu etkiyi yapıyor genelde. Kökler yağlanıyor ve gerisi kazık gibi oluyor. Ama telaş yapma bence eski şampuanlarını falan kullanınca eski haline dönecektir mutlaka.
    Yüz için güzel mi gerçekten? Malum sivilce problemlerimden kurtulamıyorum da :)

    YanıtlaSil
  2. Yüz için gerçekten ama gerçekten mükemmel bebişim; tez elden kendine bir tane edin derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama benim yüzümü coşturdu bu da bir süreç diyorlar ama atlatabilecekmiyim bilmiyorum. Daha beklemem mi gerek ne kadar kullanımdan sonra işe yarayacak acaba

      Sil
    2. ben cilt için çok faydasını gördüm, tabi bu tahminimce kişinin cilt yapısıyla ilgili olabilir. bir süre daha sabret bakalım, ilk zamanlar benim de cildimin üstünde krem sürmüş gibi nemli yağlı bir doku olmuştu ama sonradan düzeldi. umarım sana da faydası dokunur.

      Sil
  3. Merhaba arkadaşlar,

    Sabuna alıştırmak için saçınızı biraz inatçı olmalısınız. Size önerebileceğim iki sabun var. Bunlardan biri Firik Antakya ürünleri mağazasında satılıyor ve birincilik kazanmış bir defne sabunu. Fiyatı dokuz on tl civarında. Bakım için defne yağı da kullanabilirsiniz. İkinci bahsettiğiniz gibi Mehmet Aydın Bıttım sabunu. Saçları gerçekten sağlıklı yaptığını göreceksiniz. Denemeyenler için bir tavsiye. Ayrıca şunu da duymuş olabilirsiniz. Sabunla yıkadıktan sonra son durulama suyuna sirke ilave ettiğinizde bu, saçları parlak ve yumuşak yapıyor. Korkmayın kokusu kalmıyor. Zaten ilave ettiğiniz miktar az. Böylelikle yani sirkeyle saçlarınızı sabuna yavaş yavaş alıştırabilirsiniz.
    İinanın kimyasallar yani şampuan, duş jeli, sıvı sabun vs. saç ve vücudumuzun yapısıyla oynuyor ve o güzelim ambalajları, renkleri ve kokularıyla bizleri sahte bir temizliğe sürüklüyor. herkese sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Mehmet aydın bittim sabunu nasıl arkadaşlar

    YanıtlaSil
  5. 10 yıldan beri saçlarımda Mehmet Aydın bıttım sabunu kullanıyorum. Vücut temuzliği için zeytinyağından elde edilen ve teyzemin bana hediye ettiği ev sabunlarından kullanıyorum. Saçın alışması 15-20 günü buluyor. Beyazlama hızı yavaşlıyor ve beyaz saçlar kül rengine dönüşüyor. Ayrıca ister bıttım, ister defne ya da ev sabunları sivilcelerin üzerini kapatacak kadar sürün. Bir iki geceden sonra sivilceyi kurutuyor ve etrafında yeni sivilceler oluşmasını engelliyor. Tüm sabunlarda az yada çok kükürt vardır. Sanıyorum yapımında kullanılan sodyumhidroksitten kaynaklı olabilir.

    YanıtlaSil
  6. saçlarıma denedim ama sabırlı olamadım çok sertleşti ama kokusuna hayran kaldım cilde çok iyi geldiğini denedim gördüm hala cildim için kullanıyorum memnunum o kokusu mükemmel mutfak dahil heryerde kullanıyorum bitince yeniden alacağım Mehmet Aydin markasını

    YanıtlaSil
  7. Mehmet Aydın bittim sabunu çok güzel kullanılan din

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...