16 Haziran 2014 Pazartesi

Son Uyarı; Yoksa Fıstık Benim Olacak Vurucam Kırbacı Vurucam Kırbacı!

Hadi sen ben o sıcaktan bunaldık diyelim; peki diğerleri?

Su sadece bizler değil tüm canlılar için hayat demek...Ay dilimde tüy bitti; nolur be cancağızım:( Bir kap yemek bir kap su!

Nerede evlerinizin, dükkanlarınızın önünde duran su kapları? Görmedikçe üzülüyor, üzüldükçe de yazıyorum işte böyle, tutamıyorum ki içimde.En güçlü sesim vicdanımın, merhametimin sesi çünkü.Unutulmuşlardan olmasın sokaktaki canlarımız; zira "Fıstık benim olacak, vurucam kırbacı vurucam kırbacı!" zihniyeti gütmek kadar suçtur ihmalkarlık, vurdumduymazlık...Çünkü sokaktaki canlar aslında bizim vicdanımızdır.

Kapınızın önüne koyacağınız sadece ama sadece bir kap su sizlere mutluluk, onlara "hayat" verir.

ONLARIN DA SU VERENLERİ ÇOK OLSUN!

5 yorum:

  1. Çevremdeki kişilere söylemekten yoruldum ama anlayan yokki

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok iyi düşünmüşsün bu postu yayınlamakla. Bende bi ara hazırlasam iyi olcak. Biz dayanamıyoruz bu sıcaklara onlar nasıl dayansın.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba , bir süredir görünmez olarak seni takip etmekteyim ve bende bir blog yazarıyım..
    Duyarlılığına daha fazla sesiz okuyucu olarak kalmayıp-benim de aynı hassasiyeti gösterip benzer bir çağrıda bulunacağımı belirtmek isterim..
    http://grilady.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba , bir süredir görünmez olarak seni takip etmekteyim ve bende bir blog yazarıyım..
    Duyarlılığına daha fazla sesiz okuyucu olarak kalmayıp-benim de aynı hassasiyeti gösterip benzer bir çağrıda bulunacağımı belirtmek isterim..
    http://grilady.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Bende genel anlamda takiplerimi sizin gibi görünmez okuyucu olarak yapıyorum ki al gülüm ver gülüm; takip edeni takip ediyorum imajı çizmemek adına sanırım..
    Blogunuzda benzer postlar görmek beni çok sevindiricektir.Hatta ben bi widget bile hazırlıyorum bunun için bloguma.
    Sevgili Zamska da aynı şekilde benzer bir posta yer vericeğini dile getirmiş; Aylin de aynı şekilde şikayetini dem vurmuş..
    Yayınlar çoğalırsa amaca ulaşmak kolaylaşır bence de; malum Pucca günlük değil burası...Sadece ve iyi ki Bir Delinin Pembe Defteri...
    Malum sınırlı sayıda ulaşabileceğim insan var..

    P.S: Asla bir Pucca takipçisi değilim!

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...