17 Haziran 2014 Salı

Ya Düğünümde Yangın Çıkarsa?

Şimdi durdum bir düşündüm de; hani şimdi eğri oturalım doğru konuşalım...Genel anlamda "şanssız" sıfatına laik miyim derseniz; evetle kalmayıp üstüme biçilmiş kaftan derim..

Bugün Milliyet'te gülümseten bir haber okudum.Daha önce blogumda bir haber yazısına yer vermemiştim. Haberin özeti : Kır düğünü konseptinde nikah masasına oturan çift yakınlarda çıkan orman yangını karşısında şoke oldular.

Gerçekten akla hayale gelmez vallahi.Hani ne bileyim; bir düğünde görümce havuza düşebilir, en kısa boylu dişi kişilik ayakkabısının topuğunu kırabilir, şişenin dibini bulanlardan bir grup haka huka dansı yapabilir hatta gelin çiçeğini bir uzaylı yakalayabilir belki..Ama orman yangını da neyin nesi...

İşin ilginci de düğünde çekilen fotograflar...Gökyüzünü siyah bulutlar kaplıyor ve inanılmaz bir görsel şölen yaratıyor dış çekim için.

Bardağın dolu tarafı çok güzel kareler elde etmeye vesile olmuş olsa da benim gözüm korktu vallahi.
Şimdi işin yoksa ya düğünümde yangın çıkarsa diye düşün dur;)



6 yorum:

  1. Merhaba :))
    Bence onlar baya dou tarafından bakmışlar :))

    YanıtlaSil
  2. http://www.youtube.com/watch?v=l4elWytVNhw

    şöyle bi' şey olsa? :D

    YanıtlaSil
  3. Bunun olumlu yanı ne olabilir.. (:
    Sanırım sizinde böyle muhteşem fotoğraflarınız gazetelerde çıkar... Dünyaca ölümsüz bir çift olursunuz :D

    YanıtlaSil
  4. Ay şu videoya öldüm gülmekten:))) Son zamanlarda izlediğim en keyifli videolardandı :) Allah yüzümüzü güldürsün...

    Şöyle bişey olsa demişsin; öldürüm onu orda öldürürümmm!!! Zaten en başından belli kaza çıkacağı...İzin vermem; bizim kızlara söylerim; kaldırın şunu şuradan diye ;)

    YanıtlaSil
  5. Ay pembiş ya ne güldürdün beni :D
    Kötü şeyler düşünme. Güzel şeyler düşün ki evren de olumlu mesajlar alıp olumlu şeyler göndersin sana :)
    Bu evrenin de bir b*ktan anladığı yok ya hadi neyse :D

    YanıtlaSil
  6. Ay ben bile güldüm kendime:) İşimiz evrene kaldıysa...

    Pozitif düşüneduralım; haydi hayırlısı...

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...