26 Temmuz 2014 Cumartesi

BEN ÇOK 100 BULDUM!

Ben iyiyim.Tuttum getirdim çeyizliklerimi..Bir kısmını nakit ödedim; bir kısmını da kredi kartı ödedi.Ben de karta 6 ay taksit taksit ödeyeceğim.Öyle anlaştık kartla :) Umarımın iyi geçiniriz; çünkü bu benim ilk kredi kartım!

Ne diyordum, blogumun 1 yaşına çok az bir zaman kala; 100 takipçisi olmuş...

Anlayacağınız; ben iyice yüz buldum; ben iyice 100 buldum ve biz tam anlamıyla 100 olduk..
Demek ki; paylaştıkça çoğalıyorum ben de..

Ay ben çok mutluyum ki!

İyi ki varsınız...♥♥♥
Sevgilerimle 

11 yorum:

  1. Hayırlı olsunn , Sende iyi ki varsın :) Nice 100lerimiz 1000lerimiz olsun inşallah cümlemizin :) tekrar bend e100 olmuş gibi sevindim ☺

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederimm:) En azından birileri beni duyuyor bunu biliyorum :)
    Sevgilerimle Esencim

    YanıtlaSil
  3. o 100 ler 100.000 olur İnşaallahhhhhh hayırlı olsun canım :))

    YanıtlaSil
  4. 1000'lere diyelim o zaman :))
    Hep böyle mutlu ol ;)

    YanıtlaSil
  5. nice yıllara ve nice yüzlere o zaman canım :)

    YanıtlaSil
  6. Bir tik da benden olsun,tikim ugurlu gelsin :)

    1000lere 10 000 lere insallah.Sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. hahaha (: 10 000 tıktıkçın olsun inş !

    YanıtlaSil
  8. Yüz yetmez 1000 olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  9. Nice 100lere canım :*

    YanıtlaSil
  10. Nice yüzlü takipçkilere o zaman :))

    YanıtlaSil
  11. Nice yüzlere hatta binlere tatlışım :)
    Paylaştıkça çoğalalım :)

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...