7 Ağustos 2014 Perşembe

ZAMAN

Hava yağmurlu...Yağmurlu havaları severim; o gün birazcık dahi olsa karamsar isem; iç dünyamı, kendimi izlerim pencereden.

Nitekim yaz ortasında kış bugün.Belki de kış ortasında yaz; kim bilir..Akıp gidiyor zaman; umarsızca; ona buna aldırış etmeden; kendi halinde, başına buyruk, yaşlandırıcı, yorgunlaştırıcı ve dahi öldürücü...

Dedemden kalmalardan biri zaman.Kulpu kırık bir köstekli'den ötesi değil.Bekleyişler, umutlar, hayal kırıkları, dualar ve "ölüm" zaman..

Ben ne zaman "zaman" desem bil ki canım sıkkın o zaman..Bil ki bir geriye sayım var kader ve kedere doğru.Çünkü bir tek o zaman durdururum ben saatleri...

Kim bilir belki de; köstekli saatin sahibi ölüme bir nefes kadar uzakken böylesine karamsarım; belki de dedemin ölmesini istemediğim, o çektiği tüm acılara sessizce ve tüm naifliğiyle katlanırken benim tüm bunlara tahammül etmeye zorlandığım, bir yandan yanımızda kalmaya devam etmesi için bencilce düşünürken, bir yandan da acılarının dinmesinin tek yolunun bir diğer dünyanın kapısını açmak olduğunu bildiğimden kararsızım.

Bazen insanın canı fena halde yanıyor...
Ve sanırım bir tek o zaman; fısıldar zaman; "Bana bırak.."

11 yorum:

  1. İki ucu keskin bıçak derler ya, öyle bir durum...
    Allah sabır versin ailenize

    YanıtlaSil
  2. Bir de şöyle bak. Bunca gri buluta ragmen guzel anılar kalacak.. Bende saklıyorum hala dedemin ve babamın saatlerini. Dedemin köstekli, babamın nabızla çalışan saatlerini. Benım nabzım durunca da cocugumun nabzı atacak.. Kalbini ferah tut. Sevdiklerini yanında istemen bencilce değil, aydınlık bir hal.. ♥

    YanıtlaSil
  3. Büyükbabamı yeni kaybettim bana ondan kalan kocaman sevgisi ve asa'sı başucuma koydum...Hem kalsın istiyor insan hemde acı çekmesin sizi çok iyi anlıyorum bu gelgitleri yaşamış olan biri olarak sabır diliyorum...dua ile...

    YanıtlaSil
  4. Farklı saat aralıklarıyla iki defa yorum yapmak istedim fakat yazamadım. Galiba insanları teselli etmeyi pek beceremiyorum. Ya da bazen teselliler öyle anlamsız geliyor ki sağır olmak istiyor insan. Ben de susmak istiyorum o zaman.

    YanıtlaSil
  5. merhaba,

    cook keyifli bir site. elinize saglik! kaydolamadim, hata verdi. ancak, google plus'tan takibe aldim sizi.

    ben de gezi blogu yaziyorum. bloguma katilirsaniz cok mutlu olurum.

    sevgileirmle

    http://gezentigunesyollarda.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  6. Allah sabır versin canım benim..

    YanıtlaSil
  7. İçinden begendigim kısımları bir kenara kaydetsem, sosyal hesaplarimda paylaşsam ayıp etmiş olur muyum?

    YanıtlaSil
  8. Tüm yazılarım şahsıma aittir; fikir sanat eserleri kanunu uyarınca kopyalanması yasaktır. Blogumun özgünlüğünün korunması açısından buna önem vermekteyim.Fakat paylaşımlarımın altında; facebook, google plus vs. alanlar için paylaş butonları yer alıyor; paylaşım yapacaksanız; o şekilde sosyal ağlarınızda paylaşım yapmanız mümkündür..

    İlginize çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. ben takip ediyordum seni hangi zaman kaybettim bilemedim ama tekrar takip ettim :S
    Alla alla ya bende nerelerde bu deli diyordum (:
    Bakalım nişan hazırlıkların nasılmış yau.
    Özledim heyecanlı heyecanlı anlatmalarını (:

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...