4 Aralık 2015 Cuma

Kına gecesi için değişik fikirler... Kına hazırlıkları Part:2 Dilek Ağacı

Mayısın 28'inde evlenecek olan bendeniz, kına gecem için neler yapacağımı iyiden iyiye netleştirmeye başladım. 
Aklımda çok çok fazla şey var kına gecesi ile ilgili, tam da bu sebeple sanki küçük bir kitapçık hazırlar gibi tek başlıkta yazmaktansa bir yazı dizisi haline getirmeye karar verdim.

Kına gecemde bir dilek ağacım olsun istiyorum. Ailemizin en yakın bayan üyelerinin katılacağı ortalama 25 kişilik bir organizasyon yapacağım. Kınanın evde olacak olması beni çok fazla heyecanlandırıyor. Tüm detayları ile kendim düşünüp, bütün her şeyi kendim planlıyorum şimdiden. Sonuçta bu benim kına gecem ve benim partim olacak... Sonra mutlaka diğer fikirlerimi de paylaşacağım elbet, ama günün konusu olan bu planlarımdan biri de bir dilek ağacımın olması...
Maalesef dilek ağaçları öyle gidip hazır olarak "kına gecem için dilek ağacı almak istiyorum" deyip temin edebileceğimiz bir şey değil. Yabancı siteler çoğunlukta olmak üzere dandik ferforje kalıplar bulabilirsiniz ama o kadar dandik ve göze batan bir hali var ki eminim tercih etmezsiniz:)

Bir çok siteyi, organizasyon firmasını, event house firmalarını hatta şamdancıları bile araştırdım. Özetle tek çareniz kendi dilek ağacınızı kendiniz yapmak. Hem çaresizlikten, hem de dünyanın öteki ucundan, şansınız yaver giderse İstanbul'dan getireceğiniz tel tel dökülen bir ferforjedense gerçek ağaç dallarından bir dilek ağacı yapmak en güzeli.

Beğendiğim birkaç örneği sizler için ekledim. Örneğin 1.resimdeki gibi şamdan gibi mi tasarlanmalı, yoksa 2.resimdeki gibi vazolu mu? Ağaç dalları beyaz sprey boya ile mi boyanmalı yoksa doğal rengi ile mi bırakılmalı? dallara dekoratif çiçekler yada kurdeleler eklenmeli mi yoksa sadece dilek kartlarınla sade mi kalmalı gibi gibi soruları kafamda henüz netleştiremediğim bir kaç alternatif yapımı olabilir. Nisan ayında işten ayrıldıktan sonra bu ve benzeri hazırlıklarımı hızlandıracağım ve sizlere hazırlayacağım dilek ağacımın görsellerini paylaşmak için fırsat bulabileceğim zannediyorum...Kına dilek ağacım için şimdiden kolejimizin bahçıvanı abimize bir dilek ağacı hazırlayacağımı ve ona göre bir şeyler bulmam için yardımını istediğimi söyledim, kendisi bana mutlaka bulacaktır diye tahmin ediyorum:)

Umarım benim gibi benzer telaşlar ve hazırlıklar içinde olan herkesin işi rast gider...
Sevgiler...

9 yorum:

  1. çok tatlı... ben kına gecesini çok organize düşünmüyordum. takii sizin blogunuz ile karşılaşana kadar (:. yazılarınızı okudukça daha çok hevesleniyorum. çeyiz alırken bi liste defter yaptınız mı galiba görmüştüm . ama bulamadım. ):. gerşeyin gölünüzce olması dileği ile...

    YanıtlaSil
  2. Bu fikri internette daha önceden görmüştüm hatta bir kenara yazmıştım canım :) Kendim hazırlayabilir miyim bilemiyorum pek düşündüm ama galiba yine kendim yapacağım. Böyle şeylere elim yatkın değildir. Annemle denicez :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Dilek, bir defter yapmadım, İndirimde elime geleni aşağıya indirdim, ama inan minik minik aldıklarımın toplanınca aslında ne kadar büyük bir kız çeyizi haline geldiğine inanamadım.. Çok ufak tefek kız çeyizi eksiklerim kaldı, onu belki ev kurulduktan sonra bile hallederim diyorum.. Birkaç minik alışveriş listesi hazırlamıştım çeyizle ilgili belki onlara göz atabilirsin.. Bir de geri getirmeyeceğimiz günler için, keşke yapmasaydım demeyiz o dilek ağacını, ama keşke yapsaydım deme ihtimalimiz o kadar fazla ki bence.. Herşey gönlünce olsun.. Sevgiler,

    Yağmurcum, sen de kınanı evde mi yapıcaksın:) inan benim de hiç yatkın değildir ama yatkın olan samimi bir arkadaşım var mutlaka yardımıma koşacaktır, aslında basitce duruyor ama malzemeleri kalem kalem ayarlaması o dilek kartlarının tasarımı vs.. o kadar ince detaylar ki.. benimle de paylaş mutlaka dilek agacını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cevabını yeni gördüm kusura bakma..
      Ben dışarda yapacağım ama ilgi çekici olmasını istiyorum evde de bekarlığa veda diye birşey yapacağım :) Aslında maksat bir arada olmak bekarlığa veda bahane de.. Nasıl yapacağım bilmiyorum biraz zor gibi. Annemden destek almayı planlıyorum :)

      Sil
    2. İnşallah her şey gönlünce olur.. Dediğin gibi bekarlığa veda, gelin hamamı, kına vs.. bunlar vesile oluyor. Amaç eş,dost,akraba toplanıp bir şeyler yapmak evlenmeden. Annen yetişir imdada:) Zaten her organizasyonda bir asistan şart:)

      Sil
  4. Mutlaka bekliyorum hazırlayacağın dilek ağacını :) Harika bir fikir

    YanıtlaSil
  5. Mayıs ın 28inde evleneceğim bende :) ve bende kına gecem evde olsun istiyorum. Nette bakınırken sana rastladım hemen hemen bütün fikirlerimiz uyuşuyor bayildim5 yaa süpersin :)

    YanıtlaSil
  6. 28 Mayista evleneceğim bende ve kina gecem evde olsun istiyorum, neler yapabilirim diye bakinirken sana denk geldim, neredeyse butun fikrlerimiz uyuşuyor. Süpersin :)

    YanıtlaSil
  7. Beğenmene çok memnun oldummm, bir de resmen aynı gün evleniyoruz yaaa:)
    Kına hazırlığı için buna da bak o zaman :) http://birdelininpembedefteri.blogspot.com.tr/2014/10/kna-gecesi-icin-degisik-fikirler-kna.html

    Bir de blogger ikonu görüyorum ama maalesef blogunu bulamadım, varsa eğer aynı dönemlerden geçtiğim birinin blogunu takip etmekten çok memnun olurum...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...