8 Aralık 2015 Salı

Alışmamış mabadda don durmaz!

Şu sıralar aklım çok karışık.. İnsanlara karşı dürüst davranamamak kadar büyük bir stres yokmuş meğer..Alışmamış mabadda don durmaz misali ben de bu politik olma "meselesi"ne bir türlü adapte olamadım maalesef...

Kendi içimde evirip çevirip kurduğum çok fazla şey var. Bir türlü ulu orta konuşamama mecburiyetim beni iyiden iyiye iş hayatında bunalıma sokmuş durumda.. .

Evlenip de hiç görmediğiniz bir şehirde yepyeni bir hayat kuracaksanız, iş hayatınız açısından da, çalıştığınız "marka" kurumdan ayrılma mecburiyetiniz var ve koltuğunuzu son ana kadar kollamanız gerekiyor ise vay halinize...

Nisan başında son kez ofisimden çıkasıya kadar ketum olmaya çalışıyorum amma velakin Şubat başı gibi IK'ya bildirmek durumundayım, aslında kanuni olarak 1 ay önceden resmileştirme yükümlülüğüm var ama etik olarak 2 ay öncesini doğru buluyorum..Şimdiden yöneticimle off the record olarak hali hazırda paylaşmış durumdayım nitekim Şubat başı dananın kuyruğu kökten kopacak.

Aslına bakarsanız, bir okul bitti, bir diğerine başladım, okullar bitti iş hayatına atıldım derken hayatı kıyısından köşesinden yakalamaya çalıştığımı fark ettim.

Yaz ortasında dahi ellerimin buz gibi olmasından ötürü bir kan tahlili için, boynumda masa başı hastalığı adı ile tabir edilecek disk düzleşmesi yüzünden bir fizik tedavi için vakit ayırmışçılığım olmadı maalesef.. Sanırım evlendikten sonra, Konya'ya yerleşip ev hanımı moduna geçtiğimde sağlığım için ayırabileceğim bolca zamanım olacak.

Esas adam geçtiğimiz günlerde, bebek ile ilgili planların tarihini erkene çekti:) Ben aslında 1 yıl sonra diye düşünmüştüm ama, benim yaşım 25, esas adam 31.. Benim için kendimi hazır hissedip hissetmememden önemlisi, esas adamın kendini hazır hissedip hissetmediği. Bence artık aile olmaya ve daha önemlisi baba olmaya gerçekten hazır..Sanırım çok da beklemenin anlamı olmayacak.. Mayıs'ta evlenip, güzel bir yaz geçirdikten sonra bebek düşüneceğiz..Sonradan aklıma geldi ki, minik sağlık tetkiklerim için vakit ayırırken, aynı zamanda bir kadın doğum uzmanı ile de görüşeceğim. Bilinçli bir hamilelik için -folik asit vs. hamile kalmadan önce planlamam gereken birtakım şeyler olduğunu tecrübeyle sabitleyen çevremden duymuştum...

Anlayacağınız 2016 bana yenilikler ile gelecek..
Evlilik, yeni bir şehirde hayat kurmak,bir bebek sahibi olmayı istemek...
Sanırım 2016 hoş gelecek...


6 yorum:

  1. Öncelikle geçmiş olsun... Ve en önemlisi hayırlı olsun... Güzel planlar ve güzel yenilikler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Pembiş uzun zamandır bloğuma ara vermiştim. Sen esas adamla evlilik hazırlığına başlamışsın da çocuk bile düşünmeye başlamışsın. Sıkma canını, evlilik öncesi kadınların hepsi bu tür sıkıntılar yaşıyor. Evlendikten sonra her şeyin istediğin gibi olmasını diliyorum. Mutlu ol ama kendi hayatını da sadece sevdiğin adama göre şekillendirme. Kendi isteklerini yok sayma. Benden sana abla tavsiyesi. Sevgiyle öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  3. Persephonee, çok teşekkürler, evet hayırlısı olsun inşallah.. bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete :) bilmukabele sevgilerimle..

    Sevgili Nermin, çok sevindim senden haber aldığıma:) bazı bazı bocalama oluyor malesef bloggerlarda, hayatın temposuna o kadar kaptırıyoruz ki kendimizi, değil birbirimizden haberdar olmak, bloglamaya bile fırsat bulamıyoruz ki. Hoş, ev hanımı moduna geçince ve Konya'da eşim ve ben yaşacağımız, hiç arkadaşımız akrabamız vs. de olmadığından bol bol yazarım diye de düşünmüyor değilim:)
    Tüm güzel dileklerin için teşekkürlerimle, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Ay yerimm ne güzel bir yıl olacak oöyleyse 2016 sizin için , dilerim dilediğin gibi olur...
    Bebek için beklememe konusunda sana katılıyorum , malum bir de istediğimiz ay olmama gibi bir ihtimal de var ...
    Hayat inişler ve çıkışlarla dolu ama atacağın adımlar öyle güzel ki , dilerim hep mutlu olun...
    Aslına bakarsan ben de 2016 için ikinci bir bebek hayali kuruyor gibiyim , yazını okuyunca daha bir farkına vardım :)
    Hayırlısı o halde , Görelim Mevlam Neyler , Neylerse Güzel Eyler ...

    YanıtlaSil
  5. GriLady çok ama çok teşekkürler, dediğin gibi bir de bebek sahibi olmak gerçekten evdeki hesabın çarşıya uymadığı bir durum, niceleri var senelerce bebek hasreti çekiyor, Allah herkese nasip etsin yani. Bir de beklediğimize pişman olmayalım sonra.. Hayatı çok çabuk tüketiyoruz, zaman çok hızlı geçiyor, bir bakıyoruz ömürler bitmiş. O yüzden mutlulukları ertelemek pek akıl karı değil gibi.♥
    Hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  6. Dilerim tüm planlarınız gönlünüzce gerçekleşir canım.

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...