27 Ocak 2016 Çarşamba

DEĞİŞİK...

Ben kimseyi hayatımdan çıkartmak için çekinmem.

Zaten 15 senelik arkadaşlığınızın ardından, sizi aramayı sormayı, gelmeyi gitmeyi kesmiş, tüm bunları tek taraflı yapmaya çalıştığınız, üzerine de davetlerinize meşgulüm, bokum var püsürüm var diye sikindirikten bahanelerle kendini ezik ezik anlatan, kaç kere evine gitmenize rağmen orada bile suratındaki soğukluğu hissettiğiniz, kartondan arkadaş çevresiyle mutlu, minik kafasının içindeki o ufak dertlerini devlet meselesi haline getirmiş, düğün tarihiniz konuşulduğunda "Amaaan herkes de Mayıs'ta evleniyor" diye dudak büken, diğer arkadaşlarınızla karşılaştığında veya onları da çok sevdiğinizi anlayacağı bir şey yaptığınızı gördüğünde, hatta buna da gerek kalmadan başka bir arkadaşınızın varlığının bile kendisini triplere,suratlara,keşmekeş kaprislere sürükleyebileceği, nemalandığı kendi üfürükten kıskançlıkları ve afra tavralarınla kinci, paragrafı okusa anlayamayacak kapasitede bir insan... Değişik...

Bir de baktım ki nişanımda baş rolde göbek atan insan 2016'ya başlamadan hayatımdan puf olmuş:) Hoş, zaten çoktan olmuştu da; ben konuya netlik kazandırdım. 

Dediğim gibi; kimseyi hayatımdan çıkartmak için çekinmem...

8 yorum:

  1. hayırlısı diyelim ki! nasıl mutlu olacaksan öyle olsun tabikisi, nasıl dahil etmek sana has ise çıkartmakta öyle ;)

    YanıtlaSil
  2. Zaten kendi kendine bir triplere girip aramaz sormaz umursamaz çeşitli suratlara bürünen biri olmuştu, aslında konunun özeti yazdıklarımdan çok daha fazlası.. Ben namıma elimden geleni yaptım, gerekli duyarlılığı gösterdim, defalarca içtenlikle konuştum.. Kendisi çoktan bitirmiş de ben geç anlamışım hesabı..
    Bazı şeyleri muallakta bırakmaktansa, netleştirmek çok daha iyi:)

    Sevgiyle, Kore Fenomeni;)

    YanıtlaSil
  3. 15 sene!!!! O kadar sene sonra böyle davranması falan hiç hoş değil.Zaten böyle birine katlanmak için de bir sebebin yoksa hayatından çıkarman çok normal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bardağı taşıran da bu davranışları oldu. Nitekim iyi de oldu.. Teşekkürler gizemli ♥

      Sil
  4. Valla canım , benim çocukluk arkadaşım var evlendi şehir dışına gitti ama haftada bir de olsa muhakkak telefonla konuşuruz mesajlaşırız. Düşün ben 27 yaşındayım ve bizim bebekliğimiz bile bir geçti. Kaç yıllık bir dostluk diye tam net bir şey bile söylemiyorum o kadar eski..Önemli olan kalplerin içinin güzel olması.Önemli olan ne kadar uzakta da olsa bağlarının kopmaması. Ben nikah şahidi bile olamamıştım onun düğününde geç kalmıştım oturup tüm düğün günü ağlamıştım ama arada kırgınlık kızgınlık olmadı.Diyorum ya önemli olan kalben ne hissettiğin.Doğru olanı yapmışsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu size.. benim de liseden 1 üniversiteden 2 tane ama kardeşim dediğim 3 tane arkadaşım var canımdan öte canlar.. az olsun öz olsun insanın hayatında. ama kardeşim diyebilsin, çok önemli... sevgiyle kal;)

      Sil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...