22 Ağustos 2020 Cumartesi

Garden of Sun Hotel şikayet


ETS4745975 rezervasyon numarasıyla 2020 kurban bayramı tatilimizi maalesef bu otelde geçirdik. 

Didim'de bulunan bu otelin herşey dahil konsepti tam bir yalan. Personel umursamaz, ilgisiz. Daha önce çok lüks otellerde de, orta düzey fiyat performans otellerinde de konaklama yapmış birisi olarak; verdiğim parayı helal etmiyorum.

4 gece konaklamada bir kez dahi bırakın ızgara kırmızı eti; içinde kırmızı et olan bir yemek bile çıkarmadılar. Her yemeği çok lezzetsiz, özensiz, yenecek gibi değil. Şirket tabildotları bile bundan güzel yapıyor. Evimde yemek yapıp yemeyi özledim oteldeyken, kendi yemeklerimi özledim... Kahvaltıda menemen mi çıkartıyor, göstermelik... Hayatımda gördüğüm en kötü menemen, balçık gibi bir tat. Bir kahvaltıda peynirinden salamına sosisine kadar her şeyin en adisini nasıl bulabilmişler gerçekten büyük başarı, çünkü asla yenecek gibi değil. Kahvaltıda peynir ekmek karpuz yiyorsunuz mecburen. Azıcık damak tadı olan biriyseniz; öğlen çıkan patates kızartmasının artanının, akşama önünüze patates püresi olarak konduğunu anlamanız zor değil. Temizlik sıfır, yastıklar berbat, çarşaf, havlu, pike, her şey çok çok eski. Her yerde sıra var. Asansör, bar, yemekhane... Her yerde adım adım sıra bekliyorsunuz. Alkol servisi tam bir fiyasko... Gece havuz başında 5 shot tekila istedim, karton bardağa koydu, bir çay bardağına 4 5 dilim limon koydu, elime de tuzluğu verip lütfen geri getirin dedi... Şok oldum... Havuz barda cam bardak yasakmış, peki... Lobi bara tekila almaya gideyim diyorsun, bardak sıkıntısı var deniyor bu sefer su bardağına koyuyor... İnsanın göz zevki, damak zevki ve neşesini kaçırmak için organize olmuşlar sanki. Snack büfe falan yalan, maximum fresh patates kızartması yenebilecek düzeyde... Suyu parayla sattıklarını söylemiş miydim:) ) ) Tesiste asla pet şişe ile su alamıyorsunuz... Bardakla. Akşam odamıza istediğimizde su parası istiyor. Yemekhaneye nöbetçi adam koymuşlar, yemekhanede şişe su veriliyor, onu da yanınızda çıkartamıyorsunuz zabıta gelip tutukluyor sizi herkesin içinde:) ) ) 

Benim 20 aylık bebeğim var, ve o dönemde biraz huzursuz olduğundan, ben tekrar yola çıkmayı göze alamadım ve otel değişimi maalesef yapamadım.

Bir diğer değinmek istediğim konu Ets turun güvenimizi boşa çıkarmış olması. Bu zamana kadar birçok tatilimi ETS ile yaptım, ilk defa bir hayal kırıklığı yaşadım... Hem de bu denli büyük bir hayal kırıklığı... ETS'nin acenteliğini asla yapmaması gereken, son derece vasat, kalitesiz, saygısız, insani keşke evimde olsaydım dedirten bir otel. Ets'ye güvenim bu otel sebebiyle çok ama çok sarsıldı. 

Bu yazının bayram tatilimizin ne kadar mükemmel geçtiğini anlatan bir yazı olmasını ben de çok isterdim ama maalesef. 

Otel dönüşünde, Aydın Ortaklar'a uğrayıp, harika bir çöpşiş yedik. Olur da Ortaklar'a yolunuz düşerse Kalyon'da çöpşiş yemeden geçmeyin.

Bir de Şirince'ye uğrayıp biraz şarap tadımı yaptık ve çok egzotik şaraplar aldık, sonrasına evimize doğru yola koyulduk... 

Anlayacağınız bu otelde yaptığımız tatilin en iyi yanı, tatilin bitmesi oldu:) 

Benden söylemesi...

3 yorum:

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...