20 Eylül 2020 Pazar

Bebek bakım kremi önerisi; Sudocrem



Gökalp doğduğu günden bu yana severek kullandığım ürünlerden biri de Sudocrem. Gece gündüz farketmeksizin her bezinden
önce bu kremi mutlaka kullandım. Ayrıca her akşam uyku rutinimizin bir parçası olarak; banyo sonrası boynuna, ensesine, koltuk altına yine pişik önleme ve bakım kremi olarak kullandım. Sonuç olarak Gökalp hiçbir zaman pişikle tanışmadı.

Bunun yanında; ortalama ayda birer kere gündüz bezine denk gelecek şekilde bebek pudrası ve bepanthol baby de kullandım ama eminim ki kullanmasam da Sudocrem tek başına yeterli gelecekti.

Ben herzaman 400g büyük boy olanını tercih ediyorum. Diğer küçük boylara kıyasla daha fazla ürünü daha düşük fiyata alıyorum. Zaten özellikle bebek ürünleri alışverişi yaparken paket ne kadar büyükse birim fiyattan o kadar kar etmiş oluyorsunuz.

Büyük boylar fiyat olarak daha karlı olsa da çantamda taşımak için 125g olan mini boyundan da bir paket satın aldım. Gökalp doğduğunda satın aldığım o paket bittikçe; içine büyük boy Sudocrem'lerimden aktararak kullanmaya devam ettim. Böylesi daha ekonomik oldu.

Gökalp'e sürerken; ellerimde kalan kremin zamanla aslında egzamalarıma da iyi geldiğini farkettim.

Pişik, isilik, yara, yanık, egzama, tahriş, deri döküntüleri derken; basit bir pişik kremi olarak bebek bakım rutinime giren bu ürün evin demirbaşı oldu.

Bu kremin internet sitesinde şöyle yazıyor: 1931 yılında, eczacılık profesörü ve Dublin'de bir eczane işletmecisi olan Thomas Smith, mütevazı dükkânının arkasında benzersiz bir krem geliştirmiştir.
Gerçekten de öyle...

21 aydır severek ve güvenle kullanıyorum.
Önerilir.

3 yorum:

  1. çok amaçlı krem yaniii hihihi :)

    YanıtlaSil
  2. Bir ara benim de elimde egzama vardı, emin değilim aslında sadece soğuk havada aşırı çatlıyordu, bundan kullanmıştım ama bana bir faydası olmamıştı, ben de üstelemedim, yapısını sevmedim.

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...