11 Ekim 2020 Pazar

Oğluma notlar #2 nenenden mektup var


78 yaşında evlat acısıyla yaşamaya çalışan bir kadını hayata bağlayan en güzel şey sensin oğlum. Torununun çocuğunu gördüğü için hergün Allah'a şükür ediyor. Bir de rahmetli anneciğime dualar...

İki gün önce bu not defterini elime tutuşturdu. "Benim yakındır artık heralde, sizden ayrılacağım diye üzülüyorum. Gökalp'ime; seni çok severdi, seninle hep oyunlar oynardı diye nenesini anlatın." dedi. 

Bir de mektup yazmış. 

Benim düğünümde çekilen resmini gösterecekmişiz, orda güzel çıkmış, öyle söyledi...

Hep annenden olacak değil ya notlar. 

Öyle düğümlendi ki boğazımda, not etmek kaçınılmazdı.





24 yorum:

  1. Gökalp çok şanslı bir çocuk olacak.. hem sizin gibi bir annesi var, hem de çok güzel anıları ona bırakan insanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 yil önce anneler gününde, gokalp annesi, anneannesi, anneannesinin annesi:) 4 kuşak biraradaydik. Ne yazık ki artık annem yok. Annemden yadigar anneannem var. Sağlığına duaci, devam ediyorum yoluma, oğlumla birlikte. Cok tesekkurler

      Sil
  2. ayyyyy çok duyguluuuu çok güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi, buraya da kiymak istedim, ilerde hemen bulabilsin gokalp diye.

      Sil
  3. Allah hayırlı ömürler versin nineye ve sizlere.Ne güzel bir hediye bırakmış öyle torununa.Hayırlısıyla ve sevgiyle büyüsün Gökalp:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de buraya koydum ki,Gokalpin elinin altında bulunsun ileride diye. Cok tesekkur ediyorum

      Sil
  4. Çok duygulu,kelimeler boğazımda düğümlendi okurken...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana gelip de ben Gokalpe mektup yazdım demesi yetti, ne güzel bir kadınsın sen dedim sadece. Teşekkür ederim.

      Sil
  5. Rabbim hayırlı sağlıklı ömürler nasip etsin Inşaallah ikisine de.

    YanıtlaSil
  6. 😢 içim eridi...Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, size ve tum sevdiklerinize de...💟

      Sil
  7. Okurken çok duygulandım.. Annenize Allah rahmet eylesin 🙏🏻 Anneannenize, size, yavrunuza ve sevdiklerinize hayırlı ve güzel ömürler nasip eylesin inşallah :)
    Coco diye bir animasyon filmi var, benim en sevdiğim filmdir kendisi. Anneannenizle, oğlunuzla, eşinizle hep birlikte izlemenizi tavsiye ediyorum ❤
    Sevgilerle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tum güzel dileklerin için sevgiyle kucaklıyorum. Cocoyu izlemiştim, cok cok cok güzel. Benim favori animasyonum da Aslan Kral, öyle bi paylaşayım dedim💟

      Sil
  8. Oyyyy, kıyamam 😥 rahmetli anneannem geldi aklıma. Koptum ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah rahmet eylesin. Canim. Sevgiler kocaman🎈🌾🎈

      Sil
  9. Anneannenize sağlıklı ömürler dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bir olay bu böyle.

    YanıtlaSil
  11. Allah uzun sağlıklı sıhhatli ömürler versin inşallah. Çok değerli bir hediye bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iste boyle... paylaşmak istedim ki ileride Gokalpin elinin altında bulunuversin😉 insallah, cok tesekkur ederim💟

      Sil
  12. ''Seni çok seven nenen'' ne kadar güzel bir mektup böyle.. Sağlıklı,sıhhatli, hayırlı ömürleriniz olsun ♥

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...