2 Ekim 2020 Cuma

Sadece anneyim

Gündüzleri takip edemediğim ev işlerini gece Gökalp uyuduktan sonra yapıyorum. Geceleri çamaşır yıkayan, bulaşık makinesini yerleştiren, tuvaletleri temizleyen, evin dağınıklığını toparlamaya çalışan sıradan bir anneyim. Tüm bu hengame bittiğinde; bir bakıyorum saat 11 olmuş. Çoğu zaman uyuyup dinlenmek yada güzel bir film izlemek arasında seçim yapmam gerekiyor. 

Sosyo ekonomik düzeyim çok yüksek değil. Aslında sofrasına herşeyi koyabilen biriyim. Bir yandan da akşam yemeğinde et ile patates püresi varsa, Gökalp'in de iştahı yerindeyse etin hepsini ona yedirip, patates püresine talim eden anneyim.

Organik yumurtayı, etin güzel yerini; eve değil de Gökalp'e kadar alan anneyim. 

Bunlardan neden kimse bahsetmiyor? Instagramda mesela. Ben bu dürüstlüğü çok arıyorum. 

Sırf instagramda da değil, hayatın birçok alanında aslında sahip olduğu hayatla değil de, olamadığıyla gurur duyan insanlar görüyorum. 

Kişisel tercihim olarak; ikiyüzlü gösterişleri ve samimiyetsizliklerinden mümkün olduğunca uzak duruyorum.

14 yorum:

  1. Sosyal medya özellikle instagram hayaller dünyası,hayatlar kapalı kapılar ardında yaşanıyor,blogları bu yüzden daha samimi buluyorum.Benim takip ettiğim insanlar ne yemek pişirsem derdi olan insanlar,yada işe güce yetişemedim diye dertleri olan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle değil mi? En azından bunu gerçekçi bir icerikle aktarma cesareti ve daha önemlisi kabiliyeti olan insanlar. Öte yandan da iki fincanı yanyana koyup da; adına blog, cinsine sunum blogu, etiketine de blogger demek de, ne bileyim...

      Sil
  2. sosyal medyada herkes olmak istediği gibi davranıyor. kimse olduğu gibi değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten öyle. Bana cok komik gelen seyleri yapan insanlar da oyle 13 14 yaşında falan değiller. Oyle olsa biraz anlarim da simdi biraz zor:)

      Sil
  3. Sosyal medyada insanlar hayallerini yaşıyor ve nasıl algılanmak istiyorsa onu gösteriyor. Garip ama hepimizin içinde olduğu bir dünya...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir parça içindeyiz tabi ama ben en çok şu anne blogger meselesini araştırdım. Blogumu da ev hanımı bir annenin notları olarak sürdürdüğüm için bir fikrim olsun istedim. Mesela ben ciddi ciddi Instagram bloggerlıgı diye birsey var sanmıştım bu zamana kadar, anladım ki yokmuş,bunlar profil ismini ..
      .'s mom koyup; luks hayatlarının resimlerini paylaşıp tebrikleri kabul eden insanlarmış. Şaşırtıcı oldu.

      Sil
  4. Çok güzel yazmışsınız, benim blogger dışında her hangi bir sosyal medya hesabımın olmama nedenlerinden biri bu sözünü geçirdiğiniz konu. Beşinci yıla girdim bu şekilde, kafam çok rahat ve çok mutluyum. Kesinlikle deneyin derim 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de bir hesap açayım da bloguma googledan gelenler olursa belki yazılarımı instagramdan takip ederler, blog okuyucusu olmak için blogger olmaya veya özel takibe gerek olmasın diye düşünecektim ki; şok oldum:) meğer bambaşka sebeplerle kullanılan bir platformmuş da haberimiz yokmuş. Sahsen benim yokmus. Neyse artık burada yazdığımı, oraya da yollayıp çıkıyorum, bitiyor gidiyor benim için:)

      Sil
  5. Çocuk, yemek alışkanlığı, vazgeçiş; aynı ben :) Ama bu detayları yazmak, anlatmak aklıma gelmemişti benim.
    İnstagram ve benzeri platformlarda anlık paylaşılan ama fotoğraf için düzenleme aşaması zorlu olduğunu düşündüğüm fotoğraflar için harcanan zamana, zaman zaman acıyorum ben. Bu arkadaşlar ya çok pratik ya da çok zamana sahipler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yuzden bu sekilde ifade etmek istedim zaten. Sadece anneyim, bircogumuz gibi ben de sadece anneyim. Başka birsey değilim, olma çabam da yok. Bircok anne gibi ben de tabağın guzel köşesini ona yedirip, daha az besleyici kısmını kendim yiyorum. Ona hergun cesit cesit meyvelerden meyvesuyu sıkıyorum, içine muz da koyuyorum, muzun kilosu olmus 20tl. Kendim içmiyorum mesela o meyve suyundan. Yok ama, kimse bunlardan bahsetmiyor, oysa blogger annelik bu olmamalıydı. Cunku biliyorum ki, aslında hepimiz ayni hayat mücadelesini basta çocuklarımız, sonra kendimiz için veren kadınlarız.

      Zamana sahip oldukları fikrinize de katılıyorum, ayrıca zaman konusunda da zenginler:))

      Sevgilerimle,

      Sil
  6. aferiiin sanaa iyi anneeeeee :)

    YanıtlaSil
  7. Canım hayatlar o kadar sıkıcı ki artık insanlar olmayan bir alemde hiç tanımadıkları insanlara hayallerini pazarlıyorlar. Yoksa bu ülkenin ekonomik seviyesi ortada..hepimiz seninle aynı durumdayız. sevgiler...Takip etmek istersen "sevdacunlu" instagramda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sadece blog yazilarimi paylaşıyorum orada @bigudilianne olarak. Tabi ki isterim takip etmek sizi, fakat, özellikle girip baktigim bir mecra değil... Ben sadece bloguma denk gelip de takip etmek isteyen olursa orada da yazilarimi paylasiyorum diye actim:) söylediklerinize noktası virgülüne katılıyorum. Cok sevgiler

      Sil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...