5 Aralık 2020 Cumartesi

Ben ne zaman anne oldum


Bacak bacak üstüne atmaktan, bacağımın dizime değen yerlerinde batıkların olmadığını farkettiğimde anladım ki; ben çoktan anne olmuşum.

Evlenesiye kadar çalışan bir kadındım. O zamanlar sanıyordum ki; sabahın körü kalkıp, giyinip, süslenip masa başı mesaiye başlamak dünyanın en zor işi.

Anne olunca anladım ki; öğrencilik, iş hayatı derken ömrümün çoğu bacak bacak üstünde geçmiş. Şimdi oturmaya vaktim yok ama hayattaki tüm güzellikleri bebeğimle birlikte ayakta karşılıyorum.

Tam da bu sebeple dünyanın en mutlusuyum.


8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. 🎈 vallahi ciddi ciddi bu kadar... hepi topu ozeti bu😃

      Sil
  2. Annelik güzel duygu. Ne kadar yorulsan da mutlusun:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili persephone;

      Okuyamadım bir süredir bloglari. Bir yandan da merak içindeyim.

      Ilk fırsatta geleceğim sana 💟

      Mutluyum, cok sukur🙏

      Sevgiler, kucak dolusu...

      Sil
  3. 19 yaşında artık bir genç kız annesiyim ve onu kucağıma aldığım ilk günden beri aynı şeyi söylüyorum. Anne olmak belki zor ama dünyanın en güzel, en keyifli duygusu. Allah arzu eden herkese nasip etsin inşallah. Ve size de Allah bağışlasın yavrunuzu. Hep birlikte sağlıkla, mutlulukla, güzelliklerle nice yıllarınız olsun. Bu arada siz söylediğinizden beri ancak ilgilenebildim ve blog sayfamda takipçiler kısmını düzenledim sanırım. Belki uygun olduğunuzda gelirsiniz yeniden :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim bile, ve en niyahayetinde takibe de alabildim. Bu sıralar blog okuma listem o kadar çok birikti ki. Yazmaya firsat bulamadığım gibi okumaya da fırsat bulamadım.

      En kısa surede, ilk fırsatta, daha aktif olacağım tekrar insallah.

      Ne güzel, ne mutlu bir dönemindesiniz hayatinizin. Ben de ileride bir delikanlı annesi olacağım ve onunla gurur duymak için cok cok cok fazla sebeplerim olacak insallah...

      Sevgilerimle.

      Sil
  4. oh oh iyi olmuş anne olmaan :)

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...