26 Aralık 2020 Cumartesi

Oğluma notlar #3 süt verdim bal aldım

 


İki kişilik bir yalnızlığımız var seninle. 🎈Sen ve ben. Bir taraftan babanın yokluğunun içindeyiz. Bir taraftan da koskocaman bir dünyanın. O dünyanın ağacından sadece bir yaprak koparabildin şimdiye kadar. Tek bir pencereden, tek bir yıldıza bakabildin. Öyle talihsiz bir zamanda bebek ve çocuk olmak arasında sıkışıp kaldın ki... 

Mesela keşke daha çok gezebilseydik birlikte. Biliyor musun, bizim gezdiğimiz sokakların ardında bir sürü sokaklar daha var. Bir yerlerde nehirler, dağlar, çöller ve okyanuslar var. Pencereden gördüğün yıldızdan daha milyarlarcası var. 🎈Sana hepsini anlatacağım, tek bir pencerenin arkasından bakmak zorunda olsak da hepsini bir bir öğreteceğim.

İki kişilik bir yalnızlık ne demek biliyor musun? Sen ve ben, ikimiz; birlikte birçok şeyi başarıyoruz ve 🎈birlikte olduğumuz sürece başaramayacağımız hiçbir şey yok demek.

Henüz 2 yaşında olabilirsin. 🎈Ama öyle güzel bir çocuksun ki; süt verdim, bal aldım senden.

Annen.

35 yorum:

  1. O güzel evladınla sağlıklı daha nice güzel günler yaşarsınız inşallah canım benim Sağlıkla büyüsün kuzu...sevgiler 😊💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caaaanım, sessiz kaldım, bana hiç sessiz kalmayışın beni öyle mutlu ediyor ki, bil isterim. Sevgiler benden🎈

      Sil
  2. Çok dokunaklı, çok duygu yüklü bir paylaşım olmuş. Yüreğine sağlık. Selam olsun iki kişilik, sevgi dolu, kocaman dünyanıza 🙏🧿🌺🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar bizden olsun♥️🍓 evet yazarken biraz dokunaklı oluyor,yaşarken bir tık daha dokunaklı🙂

      Sil
  3. Çok duygusal bir paylaşım...teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman ayırıp okuduğunuz için ben teşekkür ederim🍓

      Sil
  4. çok duygusal bir yazı olmuş, oğlunuz gerçekten çok şanslı sizin gibi bir annesi olduğu için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyunca inanılmaz utanıyorum, bir şekilde önüne geçemiyorum bu hissin. Mesela teyzem; bizim kız çocuğuna bir lekesiz baktı, tek başına hem evi hem çocuğu misler gibi"""der ve ben yerin dibini hatta magmayı boylarım😀 yazmayın anacım şöyle şeyler.♥️

      Sil
  5. Oyy, yerim ben siziii. Ne güzel bir ikilisiniz siiiz. Ona sıkıca sarıl benim yerime. Çünkü benim o duyguyu yaşama imkanım olmayacak. Sen çok tatlı bir annesin. 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili minikmini, email adresini bir türlü bulamadım. Blogger yorum bildirimleri da malum herzaman sıkıntılı, o yuzden direkt senin bloguna yazdım. Bana emailden ulaş lütfen. Canımsın.🎈♥️🎈

      Sil
  6. İki kişilik yalnızlık. Çarpıcı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki iki kişilik ama çok güçlü bir yalnızlık. Asıl kalabalığın içinde bile olsalar ilgisiz kalan çocuklar var ya; ben onlara çok üzülüyorum.

      Sil
  7. Hepimize zor ya çocuklara daha zor oldu bu dönem. Koşup oynamaları gereken zamanlarda evlere tıkıldılar. Ne garip zamanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki hayati eve sığdırmaya çalışan herkes için zor. Bir de üstüne her kosulda islerine gitmek zorunda olan insanlar var. Tabi bir işleri varsa yada kaldıysa... allah herkesin yardımcısı olsun.

      Sil
  8. Anne ve çocuk arasındaki bağ dünyanın en güzel ama bir yandan da en acı veren duygusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim birçok anne de benim gibi, gelecekten kaygılı... en çok da bu sebeple acı veriyor, cok ufak gözüken detaylar zamanla ağır bir yuke dönüşüyor. Sevgiler

      Sil
  9. Çocuklar için çok daha zor bir dönem geçiyor umarım sağlıkla ve huzurla gezeceğiniz güzel günleriniz olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, özellikle de hayata yeni karışmaya çalışan 2-8 yaş arasındaki bir boy ufaklara daha çok üzülüyorum. Ogrenecek kocaman bir dünya varken... caanım minikler♥️

      Sil
  10. Tek kişilik yalnızlıktan iyidir yine. Birbirinizden aldığınız destekle çok daha güçlüsünüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızlığın iki kisiligi de oluyormuş, bunu öğreten pandemiye cok tesekkurlerimle🙏🏻😀

      Sil
  11. Çok duygulandım, umarım güzel günler gelir ve hepsini görerek büyür🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi çocukluğuma gidiyorum da, herşeyi görerek, yasayarak ogrenmek, akrabalarla diğer çocuklarla birarada olmak ne büyük lütufmuş. Caaanım minikler, güneşli günlerde parkları bahçeleri dolduracaklar inşallah yine🙏🏻

      Sil
  12. Annem'i düşünmeye başladım :(

    YanıtlaSil
  13. Çok hoş ve sıcak bir yazı. 😊 Okurken insanın içini ısıtıyor.

    YanıtlaSil
  14. Sevgili okurix, zaman ayırdığın ve güzel yorumun cok sevgiler📍🎈

    YanıtlaSil
  15. Yazılarınız dokundu bana. Çok duygusal yazmışsınız. Mükemmel de bir ikili olmuşsunuz. Nice güzel anılarınız olsun.Oğlunuz bence çok şanslı ki böyle bir anneye sahip :) Öyle,öyle. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgün kendim için bir eleştiri yazısı hazırlayacağım, ebeveynligim hakkinda🙂 Yanliz oncelikle anne bloggerlar üzerinde hazırlamakta oldugum bir yazi var, onu önden vermek daha doğru olur, daha iyi anlaşılmak adına. Bitirdiğimde insallah... cok tesekkur ediyorum içten yorumunuz için. Mukkemmel mi olduk, inanın nolduk bilmiyorum... ama ikili olduğumuz kesin😀 cok sevgilerimle🎈

      Sil
  16. Büyüdüğünde bu güzel, içten yazıları okumalı kesinliklee :) Güzel anne :)

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar.
    Cenab-ı Hakk evladınızı sizlere bağışlasın. Zihnini ve bahtını açık eylesin.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  18. Sevgili kızım. Yazının ana konusu iki kişilik yalnızlık bende bir çağrışım yaptı. Bloğumda hayat hikâyemin özetini geçtiğim "Tek Kişilik Kalabalık" adlı yazımı hatırlattı bana. O kişi, çok çocuklu evde ama maalesef onlardan uzak kalmış babam için kullandığım başlıktı.

    Senin için baba uzakta iken çocuk yetiştirmek zor olmalı Allah yardımcın olsun kızım. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...