27 Ekim 2020 Salı

Annelere biraz zaman verin


Birşey istesem, zaman isteyeceğim birilerinden. Malum; herşeyin iyisini ben biliyorum ya, siz zamanı verin ben yine halledeceğim.

Eşim yurtdışına çalışmaya gittiğinden beri oğlumla birlikte oturtmaya çalıştığımız yeni düzenimiz; önce Gökalp'in kulak ameliyatı, sonra da 2 yaş sendromunun gümbür gümbür geliyor olmasıyla sekteye uğradı. 

En nihayetinde ben; olabildiğince zaman fakiri oldum.

Biraz daha zaman lazım. Borç da olur. Fazlası olan söylesin, bir konuşalım.

21 yorum:

  1. çok geçmişler olsun..

    YanıtlaSil
  2. haklısın yaa geçecek bu günler deeee :)

    YanıtlaSil
  3. Aynı yollardan geçtim ben de. Bebeklerim dört aylıktı ilk ayrı düştüğümüzde, bir yıl sonra buluştuk aynı evde. Bu şekilde farklı zamanlarda defalarca uzun süreli ayrılıklar yaşadık iş nedeniyle mecburen. Sanırım sizi en iyi anlayanlar arasındayım. Evet çok zordu ama başardım, siz de başaracaksınız, daha da güçlenecek, daha da özgürleşeceksiniz. Evet çok şey alıp götürüyor insandan ama bir o kadar da katıyor. Esaretle yola devam 🧿🙏❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cesaretle olacaktı o, otomatik düzeltmenin marifeti, e yaş da malum, yakını göremiyor insan 🤗

      Sil
    2. Yaş "malum" mu bilemem ama, yazilarinizdan bilirim ki 18inize yeni bastınız. Oyle hayat dolu bir kadın. Ne mutlu size. Darisi başıma olsun insallah. Bir şekilde büyüyor bu çocuklar. Gecen gün yolda bir kari koca ağaçtan zeytin topluyorlar. Yanlarında tahminimce 6, 4, 2 Yaş civarlarında 3 cocuk... biri Gökalp'le bir. Ah cocugum... Bir uzuldum. Caddenin kenarindalar. Sebebi bilinmez, 2 yaşında olanın altında hicbirsey yok. Bez bile. Çıplak. Yerlere oturuyor, ablası da kucaklayıp kucaklayıp ağacın dibine götürüyor. Yola kaçmasın diye. Anne zeytin dallarını silkelemeye devam ediyor. Uzuldum mu kızdım mı ne hissettim hala bilemiyorum. Oyle paylaşmak istedim, siz beni anladiniz💟

      Sil
  4. zaman kime yetmiş ki. çabuk büyüyorlar ve zorlukların hiçbiri akılda kalmıyor.Hep güzel şeyler geliyor düşüncelere,hatta o zamanlar özleniyor,inanabiliyor musun?

    YanıtlaSil
  5. Aaa eşin yurt dışındaymış ne gğzel :) ben olayı geçen yorumlarımda tamamen yanlış anlamışım 🙈🤭 Allah kavuştursun:) O zamandan azucuk baa da ilazım :)))

    YanıtlaSil
  6. Zaman...hiç arama onu. Kimsede yok malesef. 2 yaş, 3,4 derken o kadar hızlı geçecek ki anlamayacaksın bile.

    YanıtlaSil
  7. Zamana hepimizin fazladan ihtiyacı var:( Kolaylıklar dilerim. Tez zamanda geçsin bugünler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ah, kıyamam ya...,
    Minicik bir çocuğa hem anne hem baba olmak zor iş. Sen ne zaman istersen o zaman gel buraya. Ne zaman vaktin olursa. Allah kolaylık versin, babanıza da hayırlısıyla kavuşun...

    YanıtlaSil
  9. 2 yaş sendromu resmen bir kabus.Erken ergenlik resmen. Burnumdan getirmişti kızım da oğlum da. Birde yalnızsınız bu daha zor, çok zor bir durum sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Zaman kimseye yetmiyor ne yazık ki.. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  11. Ahhh o zaman problemi :( Çocuk küçük olunca daha da ihtiyaç oluyor haklısın...

    Geçmişler olsun bu arada...

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun. Bu günlerde geçer be. Sabır.

    YanıtlaSil
  13. ben de şuan kız kardeşimin yanındayım 15 aylık yeğenim var zaman konusunda annelerin çok hakkı var :) geçecek bu günler :) bizimki de yemek seçiyor sadece labne versek ondan başka bir şey istemez durumda ama bazen onu da istemiyor. bu arada tekrar geçmiş olsuun

    YanıtlaSil
  14. Tekraren çok geçmiş olsun. Her şeyde bir hayır var şeklinde yaklaşın lütfen olaylara. Zaman kimseye yetmiyor maalesef. :(

    YanıtlaSil
  15. Zamansızligi çok iyi bilirim. Rabb'im yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  16. Annelerin en büyük problemi... Hepimizin zamanla sorunu var ama annelerin özellikle fazladan zamana ihtiyacı var. Keşke verebilsek :)

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun az çok anlayabiliyorum 99 depremini yaşayanlardan biriyim. Gerçekte çok kötü yakınlarını kaybedenlere Allah sabır versin. Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...