4 Nisan 2014 Cuma

Bahar yorgunluğu

Kendime notlar: Sen sen ol kendini ihmal etme.Yorgunsun şu sıralar, vallahi bu bahar seni çok sarstı; neymiş canım bu bitmek bilmeyen bahar yorgunluğu..

Gel gelelim sonuç itibariyle buradayım yine; Cuma akşamları benim için heyecanla beklenen bir gün olmasına rağmen; televizyonda annem ve anneanemin inatla Med Cezir'i izlemesi artık bana bu beklenen anı zehri zıkkım etmeye başladı desem yeridir.Şu Türk televizyonları neler gördü neler geçirdi de; benim hafızamda hatırı sayılır en gerçek dışı en saçma sapan konu-içerik ise Med Cezir olarak yerini aldı nokta net...Ayyy düşünün yani izliyorum bildiğin; tamamen mecburiyetten!

Bir de aman bu kızcağız da resim bulamamış da niye bir Corpse Bride ile başlık açmış diyenler için; bu resim şuan benim içimde bulunduğum ağır bahar sendromunun özeti...Tam nişan arifesinde yorgun bahar savaşçısı ölü gelin, işte o benim!

Hafta sonu havalar güzel olacakmış; tadını çıkartmayı ihmal etmeyin.

Ha bir de her zamanki gibi; Sevgiyle kalın...

13 yorum:

  1. Sana yorum yazmak istiyorum her okudugum paylasimindan sonra inan bana "uc bilinmeyenli denklem"den daha zor oluyor bazen pembisim acep nedendir. Komiksin sen ve ben komik insanlari severim. Hadi sen nisana hazirlan bakalim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Seçtiğin görsele benden 10 puaaaaaaann!

    YanıtlaSil
  3. Son bir kaç gündür yazılarını okuma fırsatım olmadı tatlış. En kısa zamanda kaldığım yerden devam edeceğim.
    Sana çok sevdiğin birşey için geldim. Mimlendiiinn :)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim, hemen bahar yorgunluğundan kurtulmak için birşeyler yapmanı tavsiye ediyorum... Benim güzel Pembiş'im yorgun gelin olamaz... O nedenle biraz toparlan diyorum ve seni sevgiyle öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. İşte bunlar hep saatlerin ileri alınmasından :D

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle bende saatlerden olduğunu düşünüyorum :D herşey o zaman başladı :))

    YanıtlaSil
  7. Gülümseyerek okudum yazını. Öyle bir dizi olduğunu da senden öğrenmiş oldum. Daha doğrusu hiç dizi izlemediğim için dizi kapanma mevsimi gelse artık diyorum. Gerçekten bahar yorgunluğu oluyor ama bence tatlı bir yorgunluk bu. Nişan hazırlıklarında sana kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Mimledim seni gel artık :)

    YanıtlaSil
  9. Pembe Defterim özledik seni...

    YanıtlaSil
  10. uzun zamandır blog okumaya vakit bulamayan ben bugün tamam dedim ama sen yoksun ortalıkta hemde uzun zamndır yokmuşsun nerdesi =)

    YanıtlaSil
  11. hey neredesin sen, çok özledik seni... Nişan hazırlıkları sona ermedi mi, nişan töreni yapılmadı mı? Sesimi duyuyor musun?

    YanıtlaSil
  12. işte geldim burdayım:) bir daha bu kadar büyük ara vermek yok :)

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...