2 Nisan 2014 Çarşamba

İzmir'de dış çekim mekan önerisi

Sanırım birazcık kafayı çatlattım :) Kafama tokadan başka bir şey takmaz oldum.Aslında her şey dört dörtlük mü? Elbette değil..

Malumunuz üzere nişana az kaldı.Sizin en net aklınızda kalan hali; nişana az bir zaman kaldığı iken; benim net bilgim ise son 16 gün olacak :) Ben de artık son rötuşları yapmak üzere biraz hareket gösterdim.Önceden bahsettiğim gibi dış çekim için anlaştığım İlker Özpınar ile bu Cumartesi için son detayları konuşmak üzere bir randevu ayarladım.Mekan olarak da İZMİR-ASANSÖR'ü seçtik ki yerinde bir tercih olduğunu düşünüyorum:) 

Öncelikle inanılmaz derecede güzel ve tarihin mistik düzenini hiç bozmamış sokakları var..

 Ve elbette ki bu güzel tarihi evler ve sokaklar ile dolu; bütün İzmir'i kuş bakışı gören meşhur tarihi Asansör

 Gece görünümüne yorum dahi yapmama gerek var mı bilemedim; gerçi dış çekim gündüz gerçekleşecek ama siz yine de bu manzarayı bir de gece görün istedim :)
 Bu da bir gündüz versiyonu;) 

Sonuç itibariyle; ASANSÖRÜN AŞK'A GELMİŞ BİR KARESİ...♥

Geri kalan herşey üzerinden detayları ise Sevgili İlker Bey ile görüşeceğiz, umarım güzel anıları yakalarken; güzel kareler elde etmekten de geri kalmayız...Böylelikle dış çekim konusu da hallolmuş olacak ve benden mutlusu olmayacak.

9 yorum:

  1. Yaaa süpeer. Harika olacaktır eminim. Nasıl olabileceğini hayal ederken o aşka gelmiş çiftleri görünce tamamdır dedim :) En azından birkaç fotoğraf paylaşır mısın ki acabaa :) Çatlarım ki been :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de umudum, dileğim harika olması yönünde:) Ve umarım öyle olucak.. 18 Nisan nişan günü yapılıcak çekim; digitallerin bana ulaşması Mayıs başını bulur tahminimce...Ama elime geçer geçmez bir güzellik yapıcam :) ♥

    YanıtlaSil
  3. İzmir
    Aklı güzel, bedeni güzel insanların memleketi, başka söze gerek var mı?
    Bu süreci keyifle, içine sindire sindire geçirirsin umarım canım. Yorucu ama gülümseyerek hatırlayacağın zamanlar olacak çünkü .p

    YanıtlaSil
  4. Hey ask sen nelere kadirsin. Sana mutluluklarin en kocamanini diliyorum, Allah tamamina erdirsin, dugunde gobek atalim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Allah tamamına erdirsin :) Ay ben böyle evlenenleri, nişanlananları, aşık olanları görünce nasıl mutlu oluyorum anlatamam!!! Çok çok çok mutlu ol, bu tatlı telaşında sana kolaylıklar diliyorum , öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. İzmir'i pek bilmem ama şahane bir yermiş burası, bayıldım... Çok güzel kareler yakalayacağınıza eminim ♥

    YanıtlaSil
  7. Canım benim fotoğraflar için tercih ettiğin mekan mükemmelmiş. Eminim mükemmel fotoğraflar ortaya çıkacak... Sevgiyle öpüyorum..

    YanıtlaSil
  8. Umarım her şey dilekleriniz kadar güzel olur..O kadar mutlu oldum ki okurken; umarım bu güzel günlerde nişan telaşı döneminde yanımdayken; Mayıs itibariyle nişanlı erkek kişiliğin askere gitmesiyle sizler de ortadan kaybolmazsınız :))) Yaaa ne fenayımm ne pisim ben ya :) Pati pati...İyi ki varsınız; Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Görüntüler çok güzel... Hep mutlu ol canım.

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...