15 Mayıs 2014 Perşembe

Olmak Ya Da Olmamak...

Su siralar yaklasik 2 yil once sahip oldugum tabletime tam anlamiyla dadanmis bulunmaktayim, ingilizce karakterlerle yaziyor olmam da ispati niteliginde:)

Babam aksamlari laptopu esir ettigi icin ben de bunun uzerine veryansin etme durtumle yazmaya koyuldum. Bugun cok guzel bileklik tasarimi yapan bir dukkan kesfettim İzmirde, haliyle ne bulduysam aldim...Gunun tum anlam ve onemi bundan ibaret simdilik benim icin. Asil beni dusunduren sey ise yarin tarihin 16 Mayis olmasi, yildonumumuz...Sayili dakikalar kaldi artik yeni bir gune ve yanliz gececek bir yil donumune...Bu gece benim icin zor gecicek desenize, pek tadim tuzum yok vesselam...

Tum melankolikligim ve ben yalniz gecen yildonumu serzenislerimle "3 yili devirirken" birseyler karalamazsam olmaz yarin...
Hadi ben yataga yollanayim en iyisi...

Cunku iyisi mi coraplarimi cikartip, dislerimi fircalayip, guzel bir uyku cekmek icin yataga yollanmak...

2 yorum:

  1. Guzellik seni mim'ledim cevaplarsan sevinirim. Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. Hemen bu gece el atıyorum bu işe:) kocaman öpücük...

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...