22 Mayıs 2014 Perşembe

Ortaya karışık



Ben geldim; gel gelelim pek bir havadis yok hayatımdan...Sanırım nişanlımın askerde olmasına üstüne bir de işlerin ters gitmesi eklenince pek bir hareketlilik kalmadı hayatımda; derken; daha önce de söylediğim gibi, uzun süre önce almış olduğum tablete daha yeni yeni heves ettim.Vallahi aslına bakarsanız yine etmezdim de; bu "asker yolu gözleme" işi bende o kadar büyük bir boşluk yarattı ki; çaresizseniz çare sizsiniz felsefelerine büründüm; üstüne bir de google play oyunlarına sardım.

Nişanlımı askere uğurlar uğurlamaz kendime bir BOO BEBEK edindim:) 7 Mayıs'tan bu yana hayatımın bir parçası oldu Boobebeğim:) Aslında My Pou diye çok benzer bir uygulama daha var olsa da ben Boo'mu hiçbirşeyciklere değişmemmm...

Banyosu, nennisi, yemesi-içmesi, oyun ihtiyacı gibi temel görevler yüklüyor size oyun; yanı sıra içinde barındırdığı eğlenceli oyunlarla da hem vakit geçirme hem de altın toplama imkanı sunuyor.Keyifli zaman geçirmek amaçlı sevimli bir oyun; amaç buysa acilen bir Boobebek edinin derim ben ;)

Gelelim; facebook'umun olduğu zamanlardaki fi tarihinden bu yana müptelası olmaktan kendimi bir türlü alıkoyamadığım çiftlik oyununa.Tabi ki; FarmVille'dan söz ediyorum.Üstelik android uygulaması birçok yeniliği de beraberinde getirmiş.

Gizli bahçeler, balık avlama, madencilik gibi imkanların dışında; çeşitli görev tamamla-ödülü kap şeklinde işleyen sürpriz hediyeler mantalitesinde inanılmaz bir değişim ve gelişim kaydetmiş oyun.Tek sorun: bağımlılık yapabiliritesi...Aman dikkat!

Şimdilik google play oyunları için benden bu kadar.Eğer ki güzel olduğuna inandığım keşiflerime yenileri eklenirse bilahare paylaşırım.

Bu arada tam bir hafta sonra başkentteyim inşallah.Sevgili nişanlımın acemi birliği bitiyor, ben de Ankara'ya geçiyorum ki; artık ne kadar görmem mümkünse o kadar görebileyim diye.Anne'yi de özledim gerçi, dur bakalım eğer o zamana durumlar müsait olursa birkaç gün daha kalırım.

Kendime yeni ciciler de aldım.Şu sıralar sezon başlangıcı olduğundan fiyatlar el yakıyor.Mavi'nin kot modellerine bayıldım ama bayılmak yetmiyor, para da bayılmak lazım.O yüzden kot için ucuza kaçtım ben.Üst giyim içinse şahsi fikrim; Bershka ve Stradivarius'tan yana.Zara ve Mango'ya diyecek laf yok ama çok pahalı şimdi...Sezon sonu görürüm ben sizi hahaha:) Yaşasın kötülük.

Neyse; içime sinerek ve çok beğenerek bir şeyler aldım sonuçta.Bir de İzmir-Karşıyaka'da Addax diye bir mağaza keşfettim ki hazine vallahi.Hem çok güzel kıyafetleri var,hem de çok uygun.Gidip bir görmenizde fayda var.

Amaaan, işte öyle böyle geçiyor zaman...

9 yorum:

  1. benim de myboo'm var oleyyy:) yaşasın boo kardeşliği:)
    ay evet yaaa şu sıralar kılık kıyafet çok pahalı dediğin gibi sezon başlangıcı ama ondan, sezon sonu görür onlar, saldıralımmm:)

    YanıtlaSil
  2. Boo bende ekliyorum böyle uğraşmak güzel ki eğlenceli ki Candy crush oynuyorum fena sardı :)
    Sezon sonu bakılır zaten anca zayıflarım ben :):P

    YanıtlaSil
  3. Pou'yu o kadar duydum ki ben de istiyorum yaaa :D Ama bu tür oyunlar bende bağımlılık yapabiliyor korkuyorum o yüzden :)
    Addax çok iyi bir mağaza. O kadar çok çeşit vardı ki Fiyatlar da iyi. Stradivarious,Bershka ve pull&bear mağazalarına bitiyorum :)
    İndirim zamanı geldiğinde insan aldığı şeyin yarı fiyata olduğunu gördüğünde siniri bozuluyor :)
    Farmville deli gibi oynardım yaa :) Arkdaşımın annesiyle birbirimize hediye tavuk falan gönderirdik :D

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Selma; bence kilon gayet iyi hiç kafana takma, giy şortunu çık sokağa:) blogunu yeni inceleyebildim; bıkmadan usanmadan YAZ bence ;)

    Bebişimmm ve en tekil şahsım; valla aynen öyle; en kötüsü de 100 liraya aldığın şeyin 2-3 ay içinde 50 lira olması:)) Pou'yu da denedim ben ama şahsi fikrim Boo'dan yana:))

    Sevgili adsız; Yaşasınnnn Boo Kardeşliği!

    Kendime NOT: Oyunlara bu kadar bağlanma ;)

    YanıtlaSil
  5. :)))) ALLAH kavuştursun inşaALLAH da kendi bebelerinizi de böyle zevkli bakın büyütün :)
    Bu arada kalpleri çok sevdim. Baya bir mause ile oynadım şebek ettim resmen mause yi :D

    YanıtlaSil
  6. Bu kalpleri ben de çok seviyorum, blogumun teması widget'ı gadget'ı derken çok uğraşmıştım vakti zamanında; tek amacımsa renkli olduğuna inandığım kişiliğimi yansıtmaktı :) çok derine inmeden; bence de kalpler güzel..Blogunu en kısa zamanda inceleyip, takibime alıcam..

    Güzel dileklerin için teşekkürler, inşallah bebişlerimiz de olur, güzel güzel de büyütürüz:)

    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  7. Pembiş naber canım. hoş geldin, nişanlınla tez günde kavuşursunuz inşallah. Bu arada seni mimledim. Cevap yazarsın değil mi? Cevabını merekla bekliyorum. Sevgiler, çok öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  8. Pembiş nerelerdesin kuzum sen yine ???

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Nermin; cevap MİM'imi yayınlamış bulunmaktayımmm:) Senden de bahsetmeyi ihmal etmedim elbet. Yazarken çok eğlendim; tekrar teşekkür ediyorum:)

    Sevgili Tekil Şahıs; yine kavuştuk :))))

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...