10 Haziran 2014 Salı

Kendime sorular


1) En çok sevdiğin yönün nedir? 
Hayata bakış açım.
Sanırım herşeyden ama herşeyden mutlu olabilirim.Aslında canım burnumdayken; deniz kenarında bir çay içmek mesela...

2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Yağmur altında ağlamayan ölsün :)
Öğrencilik zamanlarıma denk gelmişti benim aslında.Üniversite yıllarımdayken yani... (Bak sen şu konuşana; beni gören de üniversite biteli yıllar olmuş sanır:)
O zamanlar hem okula gidiyorum; hem de tatil günlerini çalışarak değerlendiriyorum.Bir ajansa bağlı stand görevlisi olarak çalışıyorum.Gelen işe göre; kimi zaman kozmetik reyonunda bir supervisor edasıyla; kimi zaman da yılbaşında çerez satarak:)
Ajans işi yapmış olanlar bilir; tek tip kıyafet uygulaması olur ve kıyafetleri ajans sağlar..
Bir gün yine bir stand işindeyken babetlerim ayağıma vurmuştu.Nasıl bir can yakısı, nasıl bir acı...Allahım yarabbim; bütün gün ayakta zor durdum.Paydos saati geldiğinde an beklemedim; can havliyle çıktım ordan; hava da yağmurlu.
Şemsiyem vardı;açmadım.Yağmurun altında ağlaya ağlaya yürüdüm.
Zannederim ki o gün; bunu yapmak bir nevi günün stresini atma yöntemi olmuştu benim için.

3) Diyelim ki sana üçü dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin? 
Bilenleriniz bilir; ilk ailemin sağlığını değiştirirdim herhalde.Tek bacaklı korsan dedeme bir bacak mesela:) Ya da anneme biraz akıl fikir :)
Babamı zengin ederdim:) E zenginlik de bir sıfat sonuçta:) Sonrası "babam sağolsun" mantalitesi vesselam..:)
Bir de herkesin bana toplu ulaşım araçlarında yer vermesini isterdim, ayakta gitmekten nefret ediyorum zira...

4) Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi? 
Hayır; yalnız Mayıs ayında nişanlımla havanın pek de hoş olmamasına rağmen; denize girmiştik.

5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Ortaokuldayken; Fethiye'de havuz başında bir düğüne katılmıştık.Gelinle damat salona giriş yaparken, ortam hareketlenince 2-3 yaşlarında bir bebek denize düştü, kalabalıkta ilk farkeden ben olduğumdan havuza atlayan da "gecenin kahramanı" olan da bendeniz olmuştum.Ne kadar gecenin kahramanı olduğumu düşünsem de; uzaktan "gecenin soytarısı" imajı çizdiğim kesin:)

6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin kimi seçerdin?
Kimseyi.

7) Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da artist oynasın isterdin?

Tabi ki Marilyn Monroe
Başka sorusu olan???


8) Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Nişanlımı; her iş seyahatine uğurladığımda...O yüzden çok ağladım öyle sokaklarda :) Tabi bir de askere uğurladığımda..

9) Süperman mi Batman mı?
Sevmem onları ben; en karizmatik REDKIT !

10) Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da bir olayı başka bir şey zannederdik. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Gece yatağıma girerken; terliklerimi ters çevirip koyardım ki gece altı pislenmesin diye:) Beyin bedava...

11) Hayatın anlamı nedir?
Nişanlım. Bir de gelecekteki bebeğimiz...

12 yorum:

  1. Çok güzel cevaplar yine her zamanki gibi Pembe Defterim :)

    YanıtlaSil
  2. juahhhaa terlik olayi süpermis :D Cevaplar cok güzel olmus tatlim, cok icten :) ve benide mimledigin icin sagol :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Pembiş güzel düşüncelerin için. Red Kit benim de idolüm. Ben de Red Kit diyorum. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Yaa cevapların çok güzel :)
    O babet acısını çok iyi bilirim. Karşıdan karşıya zor geçmiştim bir kere. Ayaklarım zonkluyordu resmen.
    Heey bence düğünün kahramanısın. Ne soytarısı :)
    Herşeyden mutlu olabilmek harika birşey pembişim :)

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlendim ya okurken (: Teşekkür ederim bu arada (: Bende dün yapmıştım (:
    Terlik meselesi süpermiş :D

    YanıtlaSil
  6. Ahh mimlendim hemenn bende katiliyorum cok sagol cnim :D

    YanıtlaSil
  7. Ahaha canim mim icin cok tesekkurlerr hahah cok eglenceli birşeymis iyi ki mimledin benihttp://realistyazar.blogspot.com/2014/06/ayy-ben-mimlendim.html?m=0

    YanıtlaSil
  8. Beni de mimleyin lutfen;) grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Görev başarıyla tamamlanmıştır :)
    Kocamaaan sevgilerimle <3

    YanıtlaSil
  10. Destek ve ilgin yaptigim ise inancimi arttirdi:) sadece 'ben'icin yazmaya devam;) iyiki varsin, iyiki karsima ciktin ;)

    YanıtlaSil
  11. Tabi ki de; "ben" için yazıyoruz..Aksi halde bloglarımızı internet çöplüğüne atmaktan öteye gitmek hayli güç...Ve kafayı sıyırmak an meselesi :) Onca emek onca çaba; bir o kadar az takipçi :) Takılmayalım bunlara nan! :)

    Sevgi ve selametle bebiş!

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...