24 Haziran 2014 Salı

Fal Baktırdım!

Doğrusunu söylemek gerekirse; sizleri de haberdar ederek verdiğim küçük aradan sonra; kalemi elime alacağım gün olarak, bol dinlenceli bol eğlenceli hafta sonu, kendine has bir sendroma sahip Pazartesi akabinde; bugünü seçtim.

Tabi bu kısa aradan sonra da uzun uzadıya cümleler kurmaktan vazgeçmemiş olmam; içler acısı mı acaba? Neyse ki; benim blogum, benim kalemim ;)

Pazar günü kızlarla güzel bir program yaptık.Sevgi'nin Almanya'dan kesin dönüşü benim çeyizime yaradı yine:) Yemiş olduğum çikolataları ve aldığım kalorileri saymazsak; Sevgi'nin hayatıma U dönüşü benim için tarif edilemez bir mutluluk...Dişi kişilik Almanya'dan sadece çikolata değil; zevkimi ve tarzımı bildiğinden almak isteyeceğim ne makyaj malzemesi varsa; tutmuş getirmiş.Ne yalan söyleyeyim; en pahalısı, en iyisi...Ben de elimde çarçur etmeden; bir güzel çeyizime kaldırdım:)

Gören de beni sanır ki 2 ay sonra düğünüm var.Yok be cancağızım..Var daha var :) Seneye yaza diye tahmin yürütüyorum şimdilik:) Aslında sırf tahmin de değil...Fal baktırdım ay ben!

İzmir'de fal işi meraklısına çok cazip seçenekler sunar; vaka, fala inanma falsız kalma mantaliteniz varsa dimağınızın sınırlarını zorlamaya da teşvik eder insanı.

Güzel bir sabah kahvaltısıyla başladık kızlarla programa.O kafeden bu kafeye Kıbrıs'ta girilmemiş mekan bırakmadıktan sonra akşamüstü 4 sularında kendimizi daha önceden adını duyduğumuz Cafe Daisy'de bulduk.Bilirkişi şahsiyetimizin adı Kaan.Adı üstünde söyledim sanırım; bildi adam:) İçinde bulunduğum durumu harfi harfine özetledi; bugünümü anlatan kısa bir sanal tur dinledikten sonra; geleceğim için notlar da düşmeyi ihmal etmedi.
Geleceğime Notlar:
Nişanlımla; 2015 Agustos ayında evlilik,
Evliliğin ilk 9 ayı içerisinde ikiz bebeklere hamilelik,
Sevgili nişanlıcağızım; inşaat sektöründe kendi işinin patronu,
Ankara'da bir hayat (şu Ankara'da yaşama fikrine bir türlü adapte olamadım, olamıyorum..)
Kariyerim oldukça parlak: Ev hanımlığı! 

P.S: Fikri zihni hür insan olan "kendim" için tek kalem not:
FALA İNANMA FALSIZ DA KALMA!

Bir kez daha; SEVGİLERİMLE...

6 yorum:

  1. Çok iyimiş ya:) Ama falda söylenenler bile yetiyo ki olmasına gerek yok insan garip bi mutluluk içinde bir süre dolaşıyor kabul edelim:)
    Sonra zaten söylenenleri unuttuğumuz için çok da önemi kalmıyor. Arkadaşının dönmesine çok sevindim:) İnsanın 1 arkadaşı olsun yanında yetiyor valla:)

    YanıtlaSil
  2. Ay şu fal işine çok meraklıyım da korkudan baktıramıyorum ben. Sonra kafama takıyorum çünkü :)
    Nişanlılık da çok güzel kii. Evlenmenize daha olsa da boşver. Nişanlılığın tadını çıkarın :)
    Bloğundaki kalpleri çok seviyorum. Okurken hep hareket ettiriyorum kalpler uçuşsun diye :)

    YanıtlaSil
  3. Yok ya o fal işi hiç benlik değil :)
    Kime gitsem yanımdakiler tuttu benimki ııı ıııı :))
    İnanmıyorum baktırmıyorumda :)
    Arkadaşının dönmesi senin şu döneminde özellikle çok iyi olmuş yüzünden gülücükler eksilmez hem öpüyorum seni kocaman ;*

    YanıtlaSil
  4. kıbrıs cd çok iyi geliyor insana , ee işte morali düzeliyor insanın :)

    YanıtlaSil
  5. bu falcı şuan nerede acaba bilen var mı ki?

    YanıtlaSil
  6. FAL NEDİR?

    Fal; çeşitli araç ve yöntemlerle, gelecekten haber alma, geleceğe dair yorum yapma, tahminde bulunma işine verilen isimdir. Bu işi yapan kişilere de halk arasında falcı veya medyum denilmektedir. Dünya üzerinde çeşit çeşit fal (geleceği tahmin etme) yöntemi olsa da, Türkiye'de fal denilince ilk akla gelen kahve falıdır. En popüler diğer fal türleri ise; tarot, su falı, el falı, yıldızname şeklinde sıralanabilir. Başta İzmir ve İstanbul olmak üzere, Türkiye'deki büyük şehirlerde kahve falının yanısıra tarot da oldukça popülerdir.

    FAL VE FALCI TÜRLERİ NELERDİR?

    Bilinen fal türleri; Tarot, Bakla falı, El falı, Grafoloji, Kahve falı, Kart falı, Soğuk okuma, Kristal küre, Çatal çubuk, Tırnağa mürekkep damlatma, Olağanüstü insan fonksiyonları, Feng shui, Değişimler kitabı, Biyoritm, Numeroloji, Kahinler, Precognition, Scapulimancy, Astroloji, Tefeül, Horoz falı, Tavşan falı, Sakız falı, Papatya falı, Gelin çiçeği veya çorabı falı, Şarkı falı, Leylek falı, Aeluromancy, Aeromancy, Alphitomancy, Astragalomancy (veya astragyromancy), Ok falı, catoptromancy (veya crystallomancy), Eşek falı, Cleidomancy, Kalbur falı, Soğan falı, Yüzük falı, Defne falı, Çamur falı, Bağırsak falı, Su falı, Kandil falı, Buhur falı, Taş falı, Lecanomancy, İnci falı, Alın çizgileri falı, Erimiş kurşun falı, Necromancy, Şarap falı, Onychomancy, Kuş falı, Yumurta falı, Ateş falı, Asa falı, Sideromancy'dir.

    FAL BAKTIRMAK İSTEYENLER NELERİ BİLMELİ?

    Fal baktırmak; falcı, fal aracı ve fal baktırmak isteyen kişi arasında olan etkileşim ile ortaya çıkmaktadır. Evrende, insanoğlunun henüz bilmediği, tam anlamlandıramadığı bir çok metafizik olay, denge, olasılık ve belirsizlikler mevcuttur. Örneğin Kuantum Teorisi'ne göre bir atom altı parçacığın yerini bildiğinizde hızını, hızını bildiğinizde ise yerini tespit edemiyoruz. Falcılar da benzer şekilde bazı detayları çok iyi bilebilirken, bazı şeyleri tutturamayabiliyorlar. Hiç bir falcı, bir falda konu olan şeyleri ve alakalı geleceği tam olarak öngöremez. Dolayısıyla, falcıya gitmeden önce bunu hatırlamak, "herşeyi, her detayıyla bilmek" gibi bir beklenti içinde olmamak gerekir. Kuantum Mekaniği'nde her bir atom altı parçacığın bir enerji boyutu da olduğu, ışıktan hızlı hareket edebilen atom altı taneciklerin olma olasılığı, atom altı parçacıkların birbirleriyle eş zamanlı olarak ilişkili olma olasılığı, enerji aktarım formunun da bilgi transferi olduğu belirtilmektedir. İşte ünlü CERN merkezinde, dünyanın en iyi bilimadamları bu konuyu araştırmaktadırlar. Belki de bu atom altı parçacıklar boyutunda, zaman ötesi ile bilgi transferi şeklinde gerçekleşen enerji transferini, falcı, medyum olarak bilinen kişiler bir şekilde başarabilmektedirler. Eğer böyle bir durum söz konusu ise; fal baktırmak isteyen kişinin o andaki enerjisi, ruhsal durumu, bunu kahve falına ve/veya tarot kartlarına aktarabilmesi ve falcının da o andaki enerjisi de önemli demektir. Bu bağlamda, fala başlarken iki tarafın da biraz sessizleşmesi ve odaklanması gerekmektedir.

    http://www.izmirfaltarot.com

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...