17 Haziran 2014 Salı

Aslında...

İşten kaytarmak istiyorum şu sıralar; ne var şu üniversiteyi bitirdiğim sene sevgili nişanlıcığım ile koca bir yazı aylak aylak geçirdiğimiz günlere geri dönebilsem...Gündüz havuzlara gitmeler, akşamları güzel bir yemek, birası cipsi ıvırı zıvırı..El ele kol kola geçen zaman yani cennetin dibi arkadaş!

Geceleri geç yatmalar, öğlen uyanıp, giyinip süslenip kendini sokaklara atmalar falanlaaar filanlar.Yok bugün cümleler kısa! Yazılarımda cümleler kısaysa bunun 3 anlamı vardır bilen bilir; 
1-Ya acelem vardır.
2-Ya canım sıkkındır.
3-Ya da canım sıkkındır.
P.S: 2 ve 3. madde aynı ; farkındayız herhalde.

Aslında; aslında'sı bu işte; işten kaytarmak istiyorum.Birkaç gün boş beleş evde oturmak mesela..Hatta kendime fresh meyve kokteylleri hazırlamak.

Neyse sanırım şimdi öğle arasında adana dürümümü yeme zamanı. 

3 yorum:

  1. Canım adana istedi yaaa.
    Yanında da buuuzzzz gibi bir ayran. Oh miss :)
    Nişanlınla güzel günleriniz geri gelecek. Sabreeet :)

    YanıtlaSil
  2. Sabır; sabrederken öğreniliyor zaten:)
    Bugün de tavuklu pilav günüydü; çok şükür yine aç kalmadık :)

    P.S: Üşenmeden tek tek yorum yazdıysan; ben hiç üşenmem:))))

    YanıtlaSil
  3. http://i.imgur.com/lUTOej5.jpg

    ahh adana ahh..

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...