27 Haziran 2014 Cuma

BOL TİLKİLİ GÜNLER

Paylaştığım ilk yazıya baktım bugün. "En doğru başlangıç 'ben'im. Kendim. 91 yılının Eylül ayında bir sonbahar gününün tüm karamsarlığını üzerime pelesenk edip, ailemin Pazar tatilini İzmir Fuarı'na giderek değerlendirmek istemesine tepki olarak doğdum." diyerek başlamıştım yazmaya...

23 yaşımın son demlerinde; 24'ümün kapısında duruyorum.Klişelerden bir esintiyle; zaman ne kadar çabuk geçiyor diye düşünüyorum kendi kendime.

Kendimi tanıyorum; kim olduğumu, ne olduğumu dahası ne olmak istediğimi biliyor ve geleceğimi daha çok kestirebiliyorum artık..Bak tekrar düşündüm şimdi; "Zaman ne kadar çabuk geçiyor..!"

Kafamda bin tane tilki var yine; çok dolaşıyor, çok konuşuyorlar ve her zamanki gibi hiçbirinin de kuyruğu birbirine değmiyor.

Bir şeyler karalamak istedim dün; vazgeçtim.

Kararsızım her konuda.En basitinden karnım guruldasa; dolabın kapağını açıp on dakika bakıyorum; onu mu yesem bunu mu yesem...Yemiyorum sonra; bikini sezonu açıldı, formunu koru diyor tilkinin biri.Çabuk kulak asıyorum bende.Gören de sanır ki deniz-kum-güneş üçlüsüyle geçiyor yaz tatili.Neyse Allah'tan birileri klimayı icat etmiş de biz de sebepleniyoruz.

Al işte nereden nereye bağladım yine konuları.Aynı anda birçok şeyi birden düşünüyorum.Dolayısıyla birçok şeyi birden yazıyorum.Giriş, gelişme ve sonuçsuz bir dönem oldu bu asker bekleme işi.

Bu 6 ay sürecek bekleyiş sırasında hayatımı "pause" düğmesine basıp bir köşeye yerleştirmiş, hatta başucuma koyduğum zamanı daha hızlı akması için böylesine kuvvetli itelerken; hep söylediğim gibi yapmakta olduğum bir diğer şey ise -beklemeye devam etmek...

Bir diğer tilki konuşuyor bak yine kafamda.Bu bekleyiş daralttı beni...Şayet "ZAMAN ÖYLE ÇABUK FALAN GEÇMİYOR!

8 yorum:

  1. http://grilady.blogspot.com.tr/2014/06/mim-e-devam.html MİMLENDİNN:)

    YanıtlaSil
  2. İlham perilerin ne güzel gelmiş hoşgelmiş ;)
    Zaman istemediğin anlarda su gibi geçip gidiyor ama bekleyince geçmek bilmiyor..
    Öpüyorum seni çok canım benim ;*

    YanıtlaSil
  3. zaman güzel anlarda çabuk geçerken, zor zamanlarda geçmek bilmez! senin için İnşallah zaman çok çabuk geçer :) Beklemek zordur bilirim Allah hepimize sabır versin :D

    YanıtlaSil
  4. Şeyma; yumiyum doğru demiş :)

    Allah hepimize sabır versin derken; benim çenemden dolayı cümleten sabır dilemiş:))) Çok öptüm sizi..

    Kafam karışık mulumunuz; ama yine de ilham perim gelmiş ama hoşgelmiş:)))

    Grilady; MİM'i hazırlıyacağım ;)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Mutluyken de su gibi akıp gider. Akrebi tutsan yelkovan koşturur, yelkovanı tutsan akrep
    Püffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  6. Kıyamam sana.. Gözelerini kapayıp açsan zaman hızlıca geçmiş olsa ne iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  7. Zaman çok hızlı geçiyor evet,1 saniye öncesine bile dönmek mümkün değilken,seneler öncesine dönmeyi istemekten vazgeçemiyorum yine de :/

    YanıtlaSil
  8. Zamanın çabuk geçmemesi tamamen konuya bağlı sanırım :)

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...