20 Haziran 2014 Cuma

Hadi bakalım...

Zannedersem; 
İki günlük hafta sonu tatilini bahane ederek bir kaçamak yapmanın zamanı geldi.
Kaçamak derken; kastım şudur ki iki nokta üst üste: bol bol uyuyacağım!
Zaten bütün hafta içini kendimi tatil günlerinde alacağım uykuyu düşünerek motive etmiş olmamın da bana en büyük zararı bu oldu.Anlayacağınız öyle bir psikolojiye büründüm ki; bu hafta sonu uyumak zorundayım:)

Ve sanırım;
Bunun en büyük sebeplerinden biri de daha önce bahsettiğim uykusuzluk ve yorgunluk probleminin yanısıra;
dikkatinizi çekerek söylemeliyim ki: asker beklemek.

Anlamadığım şu:
Nasıl zor bir şeymiş bu asker beklemek.Hafta içi zaten zehir zemberek iken, hafta sonu da tatsız tuzsuz...

Lafı bağlamaya çalıştığım şükela nokta ise;
Sizlere; bitmek bilmeyen mutlu bir hafta sonu tatili dilemek.

Hepinize kocaman sarıldım.
Görevi bir hafta sonu boyunca daha son ütücüye devrettim.
Kalın selametle...

P.S: Yazar; sözünü noktaladığı an itibariyle laptop kapağını bir hışım kapatarak; hafta sonu uykusu amaçlı inzivaya çekilmiştir...

10 yorum:

  1. Ay o nasıl şeker bi fotoğraf öyle :))
    İyi uykular rüyanda bol bol onu gör :))
    :*

    YanıtlaSil
  2. O zaman sana bol bol uyuyacağın, tembellik yapacağın ve eğlenceli filmler izleyeceğin bir hafta sonu dilerimmmm ;)

    YanıtlaSil
  3. sana da güzel bir hafta sonu dilerim canım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. her şey gelip geçer
    bu zaman yok mu bu zamaaan
    ah bu zaman..

    YanıtlaSil
  5. Canım benim ben de nişanlıyken asker yolu beklemiştim. Bilirim ne menem bir şey olduğunu. Uyku tutmaz, her an onu düşünürsün, telefon etmesini beklersin, bir şey olursa ben ne yaparım dersin, günleri birbirine eklersin ve sonunda mutlu son. Bir bakmışsın bitmiş ve evlenmişsiniz. Sevgiler, çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. hemen takibe aldım seni :)
    bende takibe beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. ay zormuş canım senin bu bekleyişler. zaman çabucak aksın senin için , yazık yaaa :(( umarım dinlenmişsindir ;)

    YanıtlaSil
  8. Sana bol bol dinlenmeler ve uykular diliyorum. Böylece günler de çabuk geçer. :)) Bu arada mim olayını unutmadım. Arkası devamlı bir post serisi yazıyorum. Mutlaka cevaplayacağım, bunun için özür.

    YanıtlaSil
  9. Ben de seneye asker yolu beklerken hep aklıma sen geleceksin pembişim :)
    İnsan birşey yapmak istemeyince sadece uyumak istiyor.
    Sabret tatlımm benim. Nişanlın geldiğinde bugünlerin acısını çıkarırsınız :)

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...