18 Temmuz 2014 Cuma

Çeyiz Hazırlıkları: Bernardo Alışveriş Listem!

"Taktım!" demişsem takmışımdır.Şu sıra çeyizimle kafayı sıyırdığım cümle alemin malumuyken; nerede ne indirim var benden sorulur oldu desem yeridir vesselam..Bernardo tüm tencereler ve günlük yemek takımlarında %50  indirim yapınca; kendime hemen bir alışveriş listesi oluşturdum.Hatta listemi oluştururken fark ettim ki mutfak gereçlerinde kırmızı rengi beğeniyormuşum :) Sanırım mutfağımda tava tencere ve mutfak gereçleri kırmızı olurken;  yemek takımlarım pembiş olacak:) Aslında bana kalsa mutfak ürünlerinde de pembe rengi öncelikli tutardım ama bu konuda uzun uzadıya bir araştırma yaptım ve mutfak takımı oluştururken her ürünün pembesini bulmanın imkansız olduğu gerçeğiyle burun buruna gelince; ben de işimi sağlama aldım ve kırmızıya yöneldim.
Bernardo'nun internet sitesinden seçimlerimi yaptım:) İzmir-Optimum Bernardo'yu aradım ve düdüklü tenceremle, seramik tencere setimi yarın bir koşu gidip almak üzere ayırttım.Malum; Madam Coco'da nevresim takımı kalmadığını öğrenince kokorilere sinir olmuştum!


Ekmek kutusunun sevimliliğine bir bakar mısınız? Böyle tatlı bir şey olabilir mi ya? Üçlü kavanoz setini de yakınlarında bir yere koymak lazım ki bıcır bıcır olsunlar mutfağın bir köşesinde:))

Düdüklü tencere 6 litrelik olsun istiyordum ben; bu düdüklü işime geldi açıkçası. Hoş; evliliğimizin ilk zamanlarında 2 bardak fasulyeyi 6 litrelik düdüklüde kaynatmak zorunda olma ihtimalim yüksek olabilir ama; ömür boyu iki kişi kalmayacağız; bebişler falan da olur :)

Romance yemek takımını duymayanınız kaldı mı bilmiyorum; şu sıra çeyiz alışverişi bloglarında dahi patladı gitti bu takım, nitekim sevgili nişanlım da beğenmişti :) İzne geldiğinde Bernardo'ya soktum onu..Hala nasıl yaptı bilmiyorum ama benim için yaptı:) Şapşal şapşal bakındı orada, çok tatlı ya kıyamam:) Her gösterdiğimi beğendi.Sonunda da; "Sen al aşkım kafana göre, sen en iyisini bulursun zaten." dedi ve çıktı işin içinden.

Neyse; sonuç itibariyle ben bu Romance Yemek takımına bayıldımmmm; 6 kişilik günlük yemek takımım olarak almayı düşünüyorum.Üstelik bardakları, amerikan servisi, ve çatal bıçak seti de bonusu.Tam istediğim şey; yoksa bir de günlük yemek takımına uygun bardak, çatal bıçak, amerikan servis arayıp bulmak derdi olacaktı ki hiç çekilmez.

Kahvaltı takımımı Bernardo - Rosy serisinden seçtim. Rosy başlı başına kendi içinde bir seri.Tepsileri, kahve bardakları, amerikan servisleri gibi tamamlayıcı mutfak ürünleri var.Ben de kahvaltı takımından başlayarak Rosy serisiyle mutfağımda bir koleksiyon yaratırım diye düşünüyorum.Netice olarak rengi, desenleri ve tüm sevimliliğiyle bu kahvaltı takımını mutfağımda istiyorum.

Seçimlerim bunlar..Sizler nasıl buldunuz?

Peki yapacaklarım? Seramik tencere setim ve düdüklü tenceremi ayırttığımı söyledim, yarın onları nakit olarak gidip alıyorum.Peki diğerleri? Orası biraz karışık.Alışveriş listemdeki diğer ürünleri alabilme imkanını bana sunmak için kuryede tarafıma iletilmek üzere yol alan bir kredi kartım var; kampanya stokla sınırlı olduğundan benim kredi kartım gelesiye kadar bunları ayırtmak zorundayım.Mağazayı aradığımda bana yardımcı olacaklarını söylediler; umarım sözlerini tutarlar; aksi halde kokoriye bağlayacağımı söylememe gerek var mı acaba?

En azından yarın ayırtmış olduklarımı alarak, geriye kalanları da kartım gelesiye kadar aynı şekilde yapabilirsem; evdeki hesabı çarşıya uydurmuş olacağım.

Şansa mı ihtiyacım var biraz?

Bana şans dileyin...

12 yorum:

  1. Taktın ama böyle araştırman sayesinde bir anda karar verip almayacaksın hepsi içine sinmiş olacak ;)

    YanıtlaSil
  2. Özellikle ekmek kutusu gerçekten çok tatlıymış :) Benim de kendi çeyiz listemde Bernardo önemli bir yere sahip ama ben çook beğendiğim bir takım olsa bile hala son birkaç aya bırakmak niyetindeyim zira yeni modellerini daha bi merakla bekliyorum :) Senin seçimlerini de çok beğendiğim, hepsini bulup güzel günlerde kullanırsınız inşallah...

    YanıtlaSil
  3. pembiş kahvaltı takımına bayıldım<3
    Hepsini musmutlu kullan ama sen (:

    YanıtlaSil
  4. Hehheee en iyisi sen hepsini al bi kerede kurtul:D Mimlendiniz:))

    YanıtlaSil
  5. Kahvaltı takımı çok ciciiiiiii.. Aklımda bulunsun. Kırılır diye korkuyorum saklamak için pek yerim de yok ama alıcam abii yaa olmuyo boyle bak bak nereye kadarr.. Migrosta güzel şeyler görüyorum indirimde markalara pek dikkat etmedim ama denk gelirsek bir göz at şekerim ♥

    YanıtlaSil
  6. Kahvaltı setine bayıldım özelliklee!
    Güzel günlerde kullan canım hepsini :*
    İyi şanslar (:

    YanıtlaSil
  7. Çeyizle ilgili yazdıklarında heyecanın o kadar belli ki :) Çok tatlısın ya canım benim :) Bizim işler de ciddiye bindiğinde sana bol bol soru soracağım anlaşılan :)
    Kırmızılar çok tatlıı :)
    Pembe bulmak zormuş demek aklımda bulunsun :)
    Erkekler bu işlerin içinden sıyrılmayı çok iyi biliyo ya :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, güzel günlerde kullanın çelik tencere takımından memnun musunuz?

    YanıtlaSil
  9. Merhaba düdüklü tencereden memnun musunuz ?

    YanıtlaSil
  10. merhaba bernardo celik tencere setinden memnun musunuz

    YanıtlaSil
  11. Evet canim tum tencere setlerim ve duduklu tenceremi bernardodan aldim cok memnunum

    YanıtlaSil
  12. Üzerinden yıl geçse de bu yazı yine okunacak :) Çünkü çeyiz hazırlıkları yine başladııı :)

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...