4 Temmuz 2014 Cuma

Devre Arası!

Erkek kuaförlerinde hal BAHATTİN iken; bayan kuaförlerinin de kendine has -ters köşe- mizaçları yok mudur; vardır elbet..Kimse kuaför değiştirdiğinde; turşu suyunun dibine vurmuş surat ekşimesiyle "Hımmm, daha önce bu saçı kim kesmişti?" diye sormamış bir kuaförle karşılaştığını iddia edemez bana, aksini ispatlayamaz.Zira benim "tecrübeyle sabit olanlar'ımdan" biridir bu da..NATO KAFA, NATO MERMER!

Anlayacağınız; malum nişanlımın yarın itibariyle İzmir'e gelişi için yaptığım hazırlık sürecinde (ki bitmek bilmeyen bir hazırlık olduğundan bunu süreç olarak adlandırmakta israr ediyorum) kendimi yine kuaförde buldum.Sarı saçı seviyorum; üniversiteye başlayacağım yazdan itibaren ki bu sürenin de son 5 seneye tekabül ettiğini belirtmekte fayda var, saçlarımı sarı kullanıyorum ve dahi vazgeçemiyorum.

Her neyse; şimdi konu bu değil.Nişan öncesi saçlarımı tebdili mekanda ferahlık vardır zihniyetiyle başka bir kuaföre röfle yaptırdım, - maz olaydım! Yaptır-maz olaydım.Memnun kalmadım.Nişanı gayet güzel atlattık; ama bir ay kadar sonra saçlarımda kızılımsı morumtırak bir sarı belirdi.Artık nasıl bir renk olduğunu anlatmamın mümkün olmadığını "kızılımsı morumtırak sarı" dememden tahmin edeceğinizden emin olmakla beraber; dün yine soluğu kendi kuaförümde aldım.En iyi yol bildiğin yol felsefesini gütmekten geri kalmamam gerektiğini bir kez daha tecrübeyle sabitledim!

Tabi kuaförümün ters köse mizacından da nasibimi aldım.Suratında turşu suyu ekşitmesiyle; "Vallahi anca bak 2 kerede toparladık!" sitemleri eşliğinde saçımı kusursuz bulduğum rengine tam anlamıyla kavuşturarak ayrıldım oradan.

Tabi bu yaptıklarım TRAJİK BEKLEYİŞ diye nitelendirdiğim; şu geçmek bilmeyen birkaç gün içerisinde yapmam gereken hazırlıkların bir kısmı.Neyse ki son 1 aydır sizlere de söylediğim gibi bir göz kalemi,bir ruj'dan ibaret olmayacağım, hemde bir haftalığına! Çünkü yarın büyük gün ve nişanlım geliyor!

Kutlamamız gereken; 2 Temmuz tarihli hatta son kullanma tarihi geçmiş bir doğum günümüz var:) Sanırım ilk iş oradan başlamak.Aslında ben onun hediyesini daha önceden almış olarak; üstüme düşeni yaptığım kanaatindeyim:)

Şimdi sıra işin devir teslim kısmında; umarım beğenir:) Aksi halde camdan atlamamam için beni tutacak herhangi bir nedenimin olması çok güç:)

Kıssadan hisse; beni bekleyen mutlu hemde musmutlu bir haftam var.Tabi bir de Sevgili Mien'den tarafıma paslanmış olan "Hatıralar MİM'i". Aslında eften püften bir şeylerle çıkabilirim işin içinden ama bu MİM'i şöyle özene bezene hazırlamak için sıkı bir zamana ihtiyacım var öncelikle.

Kaç kere tekrar ettiğimi bilmeden söylüyorum ki; önümüzdeki hafta yoğun geçeceğinden blogumda bir -yok'luk söz konusu olabilir.Yine de hep söylediğim gibi; dolu dolu geçen bir zamanın anlatılasıları çok olur.Böylelikle ben de aradaki açığı kapatabilirim; ne dersiniz?

P.S: Gün içerisinde Bumarang reklam teklifi aldığıma dair minik bir anekdot yayınladım.Dolu yada boş hiç farketmeksizin bir fikri, önerisi, ıdısı - vıdısı olan varsa yorumlarınız şiddetle beklenmekte; bilginize...

Nitekim; tüm bu anlattıklarımdan sebep ben galiba bu "devre arasında" sizi biraz özleyeceğim... :( Çok da değil ama; biraz!

Marilyn Monroe maskemin altında bir gözüm üzerinizde olmak kaydı şartıyla; 

Sevgi,merhamet ve hoşgörü ile kalın.
İyisi mi HOŞÇAKALIN!


8 yorum:

  1. Güzel günlerin geliyor sen mutlu ol biz hep burdayız ki :)
    Kuaför değiştirmemek lazım sanki özellikle yapıyolarmış gibi berbat ediyorlar.
    Çok eğlenin özleminizi bol bol giderin ;)
    Öpüyorum seni çok çok ;*

    YanıtlaSil
  2. O zaman şimdiden kolaylıklar dilerim sana
    Güzel keyifli bir doğumgünü de tabii :)

    *Kuaförün beklediği gün gelmiş, biraz nazını yapsın tabi değil mi? ;p

    YanıtlaSil
  3. Gözün aydın Pembişim, nişanlınla uzun uzun hasret gider, nasıl olsa biz burdayız, sen keyfine bak. Bu arada beni unuttun diye ödüm kopuyor, çoktandır uzak kaldım yorumlarından, beklerim efendim. Sevgiler mutlu, aşık, asker nişanlısı ve sarı saçlı kız. Çok öptüm seni...

    YanıtlaSil
  4. Yaa ne tatlı yazıyosun seen :)
    Kuaför değiştirmek tam bir felaket yaa. Kaşımı başka kuaföre aldırmaktan bile korkuyorum :D
    Ayy çok eğlenin bol bol hasret giderin. Devre arasından sonra da musmutlu yazılarınla gel :)
    Öpüyorum çok :*

    YanıtlaSil
  5. Hahah çok hoşsun ya :)
    Sen beni gör, saçımı değil de kaşımı sürekli farklı yerlerde aldırıyorum surat ifadem değişiyor resmen herkesin kaş almadan anladığı şey farklı olduğu için :D (Kuaförler ve hastanelerden hiç haz etmem)

    Gözün aydın bu arada. Çooook güzel bir hafta diliyorum ikinize de :)
    Askerliğin bitişini, düğününü falan da okuyacağız daha buralarda
    Tam istediğin gibi bir hafta olması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  6. Tatlı bi süreç başlıyo yani,umarım çok güzel geçer her şey (:
    Mim için acele etme tabi,rahat rahat yap,ben de öyle yapmıştım ;)
    Ah Marilyn ♥ (:
    Güzel haberlerini bekliyorum canım :*

    YanıtlaSil
  7. ahaha evet kesinlike tatlım bu kuaförler adamı çıldırtır. Yahu her defasında nereye kestirdin diye sorulup olmamış cevabını almak sinirimi bozuyor benim de . sana kestirsem sanki seninkine de aynı denmeyecek heç !
    bildiğin kuaför bile bazen tutturamıyor bazen. Ben şöyle yaptım kaş-bıyık için ayrı yere, kesim için ayrı yere gidiyorum. saçımı boyatmıyorum uzun zamandır,biraz dinlendiriyorum.
    Hadi bakalım nişanlınla sana iyi eğlenceler diliyorum fıstıkım. Sen de Hoşçakal , mutlu kal , ama kal gelmesin sana sonra yine burada kal hehehe öptüüüüüm :)

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...