21 Ekim 2014 Salı

12'den Vurdum...

Evvel zaman içinde kalbur zaman içinde develer tellal iken pireler berber iken ben babamın beşiğini tıngır mıngır sallarken...
Guguklu Saatten Ninniler blogunun mütevazi kalemi sevgili "Cam Misket"; beni blog aleminin yeni furyası DART ÖDÜLÜ'ne laik görmüş..Böylelikle blogum da 12'den vurmuuuş..Hikayede burada bitmiiş :)

Öte yandan öyle "kaptım kaçtım" bir ödül değilmiş bu...Bazı yükümlülükleri de kabul ediyorsunuz ödülü alınca :))
1. Ödülün fotoğrafını yayınlamak
2. Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek
3. Bu ödülü 15 bloga dağıtmak

Benim öyle ödül dağıtırken herhangi bir kıstasım olmadı açıkçası...Zira hepinizi çok seviyorum, hepinizi takip etmeye çalışıyorum, hepinizi bla bla, hepinizi bla bla...:)

1.Dördüncü Tekil Şahıs
2.Bilgicellim
3.Esen Kızın Yeri
4.Fildişinden Kule
5.Cümle Uydurukçusu Çocuk
6.Yeşil Elma Sarı Limon
7.Kadifeli Kahve
8.Uzaklarda Arama
9.Uzun Saçlı Kel Adam
10.İlginçtrak Bir Çocuğun Müsvettesi
11.Grilady
12.Persephone Güncesi
13.Ben ve Yolculuğum
14.Hayalbemol
15.Titania'nın Çöplüğü

Umarım ödüller sahibine ulaşır.
Öpüldünüz...


9 yorum:

  1. enee ne cabuk eheheh tesekkur ettım kuzumm :))

    YanıtlaSil
  2. Canım şeker blogerim benimmm :))
    İlk alan ben oluyorum sanırım ödülümü :) Çok ta teşekkür ediyorum sana..
    Kocaman sevgilerimle .. :*

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim tatlımm.
    Ben de en kısa zamanda dağıtırım ödülümü :)

    YanıtlaSil
  4. Çooook teşekkür ederim... Hemencik yerine getireceğim ödülün şartlarını... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Pembiş yemek de yemek bloğununu sahibi Hakkı Karadeniz ve sen bu ödülü bana layık görmüşsünüz. Çok teşekkür ederim. Hediyeni kabul ediyorum ve seni kocaman öpüyorum. En kısa sürede senden ve Hakkı Bey'den almış olduğum bu ödülü ben de blogger arkadaşlara dağıtacağım. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Ay canim beniim cok tesekkur ederim ben de dagiticam en kisa zamanda :*

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürleer :) En kısa zamanda ben de dağıtıcam.

    YanıtlaSil
  8. Asıl ben sizlere teşekkür ederim; bloguma böyle güzel değerler kattığınız beni yalnız bırakmadığınız için :(

    Duygusala bağladım gene; def..! :)

    YanıtlaSil
  9. Biraz geç oldu ama beni de unutmadığın için çoook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...