10 Ekim 2014 Cuma

SON 20

Esas adam geliyor, son 20..

Başka sorusu olan?

Dağılın...


4 yorum:

  1. Süper bi haber buuu :)
    Kavuşmanıza sadece 20 güncük kalmış bak.senin için Herşey çok güzel olcak bundan sonra.
    Özledik seni.
    Öpüyorum çok :*

    YanıtlaSil
  2. Şükür kavuşturanaaa :)) çok sevindimm ve seni özledik cidden..

    kocaman sevgilerr ♥

    YanıtlaSil
  3. Süper bir haber buuu :):) Darısı benim başıma inşallah sen beklemeyi bitirdiğinde ben başlayacağım :(
    Bu arada mimlendinn:):)
    http://keyfiikahvee.blogspot.com.tr/2014/10/2015den-bekliyorum-mim.html

    YanıtlaSil
  4. Hadi hayırlısı bakalım. Düğün haberlerini de bekliyoruz Pembişim. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...