6 Mart 2014 Perşembe

İşte BU'na Hayat Pahalılığı Denir: İzmir Kumru 2TL.. Hadi bakalım...ZAM ZAM ZAM!!!


Bir İzmirli olarak ilk önce bizler için KUMRU kelimesi; böyle gerdanında Sultan Süleyman mührüymüşcesine heybetli bir çizgisi olan kuş türü değil, Bizler için kumru; peynir,domates,biberden ibaret olan  leziz şeytan üçgenini içine almış bir simit specialitesi :))
Akşamları ise Kumrucu Şevki mekanında inanılmaz bir karışık sandviçe de dönüşebildiği olur fakat o konuya girsek hiç çıkamayız:) Kaldığım yerden devam etmek amacıyla;


İşte resimde gördüğünüz İzmir'de KUMRU'nun sabah saatlerinde dile gelmiş hali:)

Sizlere bahsettiğim; mazoşistlik safhalarına varan diyetimi bu sabah adeta Kumru aşermem dolayısıyla ufak bir kaçamakla zedelemiş oldum.
Sonuç mu? İzmir Kumru 2TL...
Daha birkaç hafta öncesi bir buçuk liraydı...Hayat ne kadar da pahalanıyor böyle, her şeye zam..Giyme,gezme,yeme,içme, alma alma..Ot gibi yaşa..

Sonra sen kalk 3 kuruş maaşla, her Allah'ın günü 2 lirayla tavuk dürüm ayrana tamah et; sonra neymiş efendim "Ülkenin ekonomisi iyiye gidiyormuş-muş..." Ah akıl, vah akıl..

Kumru da olmuş 2 Lira..Hadi bana eyvallah !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...