22 Mart 2014 Cumartesi

Libya muhabbeti


Babamın 21 Nisan'da Libya'ya gitmesi konusu üzerine veryansın'larım olmuştu; sonuç itibariyle listeye eklemiş olduğum bu maddenin üstünü de saat 13:00 sularında sildim bugün :)

Libya işi yattı anlayacağınız; bir nebze olsa rahatladım.Sonuçta nişanlımın askerde olmasına, bir de babamın Libya'da olması eklenmeyecek artık...Yine de nankör damarım tutmadı değil; bu sefer kuruntulu karakterim tam anlamıyla askerlik üzerine yoğunlaştı :))

Bugün güzel bir gün geçirdim; sözlümle Frozen'ı izledik; daha önce sizlere belirtmiştim, animasyon filmlere karşı apayrı bir sevgim var, sonuçta hep diyorum ya; ben hiç büyümedim. Film Kuşağı Part 3 olarak Frozen hakkında bir yazı hazırlamak istiyorum elbet, kafamı toparladığımda sizlerle de paylaşırım.

Ama öncelikle mutlu haberleri hemen yetiştirmek ve sizlere güzel bir Cumartesi gecesi dilemek istedim; Cumartesi gecesi kadar özgür bir gecemiz olmuyor ne de olsa; ertesi günün tatil olduğu bir geceden güzeli ne olabilir ki?

Bu gece için önerim; kendinizi ihmal etmeyin, biraz nefes alın, kendinize zaman ayırın, filmse film, kitapsa kitap, birkaç duble içkiyse içki...Gönlünüzden geçeni ertelemeyin ve yarına şöyle güzel bir uyku çekin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...