27 Mart 2014 Perşembe

MiM ZamaNı: MiM MiM MiM! En Sevdiğim Blog'Lar MiM'i...

Birkaç gündür yokum ortalarda; kafamı toplayıp neler olup bittiğini bir nefeste anlatmadan önce tüm sevimliliğiyle bana göz kırpan bir MİM pasını da gole çevirerek; kendime yeni bir "Merhaba üslubu" şekillendirdim ;)

Biliyorum; tam 4 gün oldu birşeyler karalamayalı ve ilk defa bu kadar uzun sürdü yokluğum...Hepinizi özlemişim; kocaman ve huzur dolu bir "Merhaba" diyorum herkese; kıssadan hisse : Pati Pati hepinize ;)

Kendimden dem vurmadan önce; ilk olarak MİM yazımı yazmaya koyuldum bir heves....Namı değer;Sevgili Dördüncü Tekil Şahıs; Mim Mimi Mimi dedi ve bir kez daha beni MİM'Ledi ;) TıKTıK! Böylelikle ben de; severek takip ettiğim blog'ları tüm titizliğimle; her kelimemi özenle seçerek en güzel şekilde tanıtmış olacağım; umarım güzel bir paylaşım yaratarak çıkarım işin içinden ;)

Gelelim benim dünyama...Daha önce söylemiştim; sizlerle paylaşabildiğim ve yazma dürtümü tetiklediği için blog bana gerçekten iyi geliyor. MiM için de söyle demiştim : Umarım güzel paylaşımlarımız olur ve paylaştıkça çoğalırız...

Madem paylaştıkça çoğalırız dedim; önüme gelen fırsatı tepmeyip severek takip ettiğim blog' ları sizlerle de paylaşarak MİM'imi hazırladım...

Mim Konusu : Severek Takip Ettiğin Blog'lar

"Yaşadım,yazdım.... Ya da yazdım yaşadım, bilmiyorum ki... Şimdi bir de bunun nasıl olduğuna mı takayım? "  diyerek gönlümde tahtını kurmaya başlayan Sevgili; Bayan Takıntı

Hayallerinin sesini yükselten blog Sevgili; Hayalbemol

Kitap kurdum, bıcırığım, kitapların sihirli dünyasını tek celsede aralayan kişilik Sevgili; Kitap Keyfim

Her telden rengarenk bir dünyanın nadide yaratıcısı Sevgili; Zamska

Asla vazgeçemeyeceğim kalemlerden birinin sahibi, rimelin en moru Sevgili; Mor Rimel

Sihirli kelimelerle hayatını ve yaşadığı kültür patlamasını bizlerle paylaşmaktan geri kalmayan
Sevgili; Demlenmiş Yaşam Öyküleri

Dilin kemiği olsa... sözünü gerçek bir dilek haline dönüştürebileceğine inandığım, daha çok aramızda görmeyi arzu ettiğim, Sevgili; Dil Kemiği

Bilginin usta kalemi, bilmeyene haddini bildiren tatlı mı tatlı Sevgili; Bilgicellim

Geleceğin en popüler hobi blogu adayım, gerek hobilerini gerekse güzel gönlünü en net haliyle görmeniz mümkün olan Sevgili; Benim Dünyam

Finalde elbette ki; beni bir MİM yazısıyla daha buluşturan; gönüllerin sultanı, bulup bulabileceğiniz gönlü en kalabalık tekil şahıs Sevgili; Dördüncü Tekil Şahıs

Ben de MiM pasımı; Bayan Takıntı, Hayalbemol, Kitap Keyfim, Zamska, Mor Rimel, Demlenmiş Yaşam Öyküleri, Dil Kemiği, Bilgicellim ve Benim Dünyam'a ithafen atıyor; kendilerinin MiM yazılarını merakla beklerken; onlara bir kez daha yanımda oldukları için teşekkür etmiş oluyorum...

Ayrıca elbet ki kapılar açık herkese; gönlünden geçen herkesin MiM'i üstüne alınmasını da rica etmiyor değilim hani ;)

Başta kocaman bir Merhaba ile patilemiştim sizi; madem yazımı tamamlamanın gururuyla da ayrılayım ;)

Sevgi, aşk, hoşgörü ve merhametle kalın; HOŞÇA KALIN..

Sevgilerimle;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...