16 Mart 2014 Pazar

Ortaya Karışık: BLog BağımLıLığım; Hayatı Umursamamak ve Meditasyon Mantaliteleri..

 
Zaman geçtikçe; iyi bir blogger olma yolunda ilerliyor muyum ne :) Daha öncesinde söylediğim gibi; amacım fenomen bir blogger olmak değildi hiçbir zaman; en başında söylediğim gibi; bildiğim en doğru yerden başlayacaktım, KENDİM'den..Öyle de oldu, yavaş yavaş iç dünyamı, sanal aleme bir güzel anlattım :)

Demiştim; ben pek öyle çabuk kaynaşamam, hatta biraz soğuk tiplerden sayılırım..Kendimi daha içten anlatmaya başladığımda, sizlerin de beni daha kolay keşfettiğinizi farkettim.Böylelikle de sizlerle çabucak kaynaşıverdik vesselam..Hızımı aldım; bloglovin'e de blogumu aktardım bugün :)

Blog Deposu Kişisel Blog Yarışması'nı kaybettim..Mutsuz değilim,hatta üzerine bir o kadar da mutluyum :)) Her şeye rağmen kendim çalıyor, kendim oynuyorum:) Canım sağolsun..

Şu sıralar pek umursamıyorum hayatı, neşem yerinde; sudan sebeplere kızmıyorum, sudan sebeplere kırılmıyor, üzülmüyorum, tabiri caizse rahata verdim:) Böylesi güzel, tavsiye ederim.

Öte yandan son birkaç aydır adet edindiğim yeni bir uyku öncesi hobim var; hep dilimin ucuna geldi de söylemekten vazgeçtim ya da konuyu nereden alsam nereye bağlasam bilemedim :) Dolayısıyla dedim ki; hem blog yarışması sonucunu, hem kafaya birşey takmamanın ruh halime olumlu etkisini, hemde meditasyon mantalitemi tek yazıda toplayayım istedim; ortaya karışık birşeyler karalamaya niyetlendim.

Meditasyon mantalitem'den kastım uyku öncesi hobimdir:) Youtube'da inanılmaz güzel meditasyon müzikleri ve telkinli meditasyon ile alakalı videolar var; uyumadan önce kendimi dinlendiriyorum :) Ormanlarda, deniz kenarlarında gezip; ağaçların arasında pamuklara sarılıp sarmalanıp hamaklarda sallanıyorum :) Gece; güzel rüyalar görüp, daha sağlıklı bir uyku çektiğimi ve sabahları dinç uyandığımı farkettim..Ayrıca meditasyon yapmanın en güzel yanı da; kendinizle başbaşa kaldığınız tamamıyla pozitif dakikalar geçirebilmek..Uzun lafın kısası bende olumlu etkiler bıraktığına kanaat getirdiğime göre; sizlere de şiddetle tavsiye ediyorum..

Başlığından malum; ne kadar ortaya karışık bir yazı olsa da bu ben size söylemiştim; içimden ne geliyorsa onu yazmalıyım; kendim kadar karmaşık olmalı yazdıklarım; çünkü en iyi bildiğim yerden başlamıştım ben anlatmaya; Kendimden..

Sevgiyle kalın; hoşça ve mutlu kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...