21 Mart 2014 Cuma

Libya'yı Babam Napsın :) Kafamda Deli Sorular!


Neyse; şu sıralar kafamı kurcalayan şeyler var..Kafamda deli sorular listeme eklemiş olduğum yeni bir madde ile yine karşınızdayım.Evimizde gündem Libya şu sıralar; sebebi ise uzun lafın kısası babamın iş nedeniyle Libya'ya gitmesi ve kazandığı paranın iki katını kazanacak olması; akabinde sağa sola borcun kapatılması, bellerin doğrulması, çeyizlerimin hatta bir miktar birikimin yapılması..

Planlar bunlar;  18 Nisan nişanım, 21 Nisan babamın Libya'ya gidişi, Mayıs celbinde nişanlımın asker olması..Hangi birini düşüneyim şaşırdım; bir yandan hep bekledim nişan gününü biran evvel o güne gelmek istiyorum, bir yandan da hayatımda en sevdiğim iki insanın da yanımda olmadığı beni bekleyen 6 aya üzülüyorum ve O'nlar şimdi yanımdayken zamanın çok yavaş geçmesi için dua ediyorum...

Libya'yı babam napsın; Libya babamı napsın...Allah beni ne yapmasın :) Ruh halimin tam tanımına gelince; hani bazen olur ya ne düşündüğünüzü bile bilmezsiniz, sadece kafanızın içinde bin tane tilki dolaşır ve hiçbirinin de kuyruğu birbirine değmez, işte tüm bu sebeplerden dolayı karmaşık bir ruh hali olmakla beraber;  an itibariyle içinde bulunduğum durumdur!

Hafta sonu Libya konusu netleşmiş olacak; kararın verilmiş haliyle tekrardan şekillenecek kafamda deli sorular listelerimin eklenen ve çıkartılan maddeleri de blog üzerinden tarafınıza ulaştırılacak..

 Mutlu bir hafta sonu diliyorum...
Sevgiyle;
ve Hoşça
Kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger anneler fenomen çocuklar; anne bloggerlar teşhirci mi? Neden kendime anne blogger diyorum?

Bir evin bir kızıyım. Annem ben henüz 1 yaşındayken geçirdiği yüz felci sonrasında hastalanıyor ve ömrünün sonuna kadar yardıma ihtiyaç duya...